Mysigt värre....

Tycker det är ganska mysigt med storm! Om man bara skulle få vara hemma. Tända ljus och plocka fram nåt gott och titta på TV och höra hur det stormar därute!

Men just nu tycker jag att det är mindre mysigt. Jag ska ju oxå försöka ta mig hem efter jobbet! Och Ni som bor norrut vet ju hur det kan driva igen på "våran" väg.....usch gruvar mig lite. Men men...det är bara att ta det lugnt och inte stressa!

Sitter samtidigt som jag jobbar och kollar väglaget på Vägverkets hemsida.....och dom uppdatera varje halvtimme! Enligt deras statistik så blåser det mer norrut än vad det gör här kring stan....huvva!
Bara inte strömmen går ikväll när det är IDOL! :-(

Idag har rörmokaren varit och fixat så vi kan slå på golvärmen i våra utbyggnader. Vad skönt det ska bli med lite värme. Just är cementgolvet väldigt kallt så det drar i hela huset!

I helg blir det väl som alla andra helger.....dom andra snickrar och jag kokar kaffe och försöker hålla efter. Wille är bjuden på halloween födelsedagskalas i Kärrbäck. Men om det är stormigt och snöigt imorrn så vete tusan om jag ids fara ut på vägarna!

Nå niin...ha det pra och håll i hatten!!

Kommentarer
Postat av: elli

Men så sköj att höra nåt från dej!! Jag tycker att storm är helt ok om alla i familjen är hemma och ingen behöver vara ute på vägarna. Have a nice weekend.

2006-10-27 @ 16:15:48
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

Trevlig helg på er!! Nej, strömmen går EFTER idol...

2006-10-27 @ 16:30:15
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Karin

Hej!!
Har hamnat på din blogg genom Camilla som bloggar med Anna. Kul o hitta dig här på internet:)
Har inte börjat blogga själv men är lite sugen.Roligt att bygget går framåt, säkert varit jobbigt.Vi hörs kram Anna från Tossa,hihi:)

2006-10-27 @ 19:10:39
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg!

2006-10-27 @ 21:40:48
Postat av: Kajsa

Än så länge har vi ström...hoppas vi hinner ses i helg!

2006-10-27 @ 21:51:33
Postat av: Nina

Skönt att du kom hem utan att sitta fast någonstans !!

Och strömmen gick inte så IDOL fick vi se :)

2006-10-28 @ 10:19:43
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Emma

jätte mysigt med oväder :-) nicke ringde mäklaren men han kunde inte rekomendera huset åt oss det har tydligt stått kallt halva huset och lite annat negativt men jag kollade på hemnet köket var ju super snyygt

2006-10-28 @ 17:58:34
Postat av: Linda

Kom du dig hem ordentligt?

2006-10-30 @ 07:39:30
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Mina flickor har en kusin som heter Kajsa och som för tillfället jobbar i Norge!!!

2006-10-30 @ 13:28:43
Postat av: Sussi

Hej :)

2006-10-31 @ 10:37:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Visst var det härligt när det var busväder i helgen. För mig var det inte lika härligt att stiga upp på lördagen, all snö hade drivit upp framför ytterdörren. Men det var skönt att vara ute och skotta, skönt att njuta av vintern så länge den varar ( gud vad jag är sjuk, vinter, blä, borde söka hjälp ):-)

2006-10-31 @ 14:13:52
Postat av: Anki

Dags att uppdatera....
Tack för maten i lördags. Det gjorde inget att vi inte fick efterrätt. Nästa gång kanske ; D

2006-10-31 @ 19:18:55
Postat av: Kajsa

Uppdatering....visa hur långt bygget kommit...

2006-10-31 @ 21:01:41
Postat av: Nina

Men snälla Annika, kan du inte bara för dina kära bloggvänners skull visa att du lever? ¨:)

2006-10-31 @ 21:38:00
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Hallooooo, hur är d på läget??

2006-11-01 @ 09:04:29
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker