Ja jag vet..

....jag är lat på att uppdatera. Men jag tycker inte att jag har nåt speciellt att skriva. Det är liksom lite torka just nu!!

Denna vecka har fortsatt precis som förra. Så j.....vla mycket att göra här på jobbet! Dagarna går ju fort iaf!

Men igår kom jag försent till jobbet. Det har nog hänt max 5 ggr under mitt arbetsliv. Det var lilla pärlan som inte ville starta!! Den bara tuggade på morgonen. Vilken tur att Janne var i Kukkola o jobba så han kunde komma hem relativt snabbt!! :-D
Hela bränslesystemet i motorn var tömt, så Janne fick suga och blåsa i slangarna för att få bränsle till motorn. Med det resultatet att han fick nån milliliter diesel i munnen....uääkkk! Stackaren!
Så jag måste gå några svängar under dagen o kolla så den startar, snart dags för en koll innan Janne åker hem för jag tänker då inte suga och blåsa i slangarna!

Nå väl....det var det för denna gång!! Hoppas inspirationen kommer snart tillbaka! :-D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja d där lät inget trevligt alls, suga och blåsa i slangen...
Antar att Janne inte behöver snus på ett tag, tur att inte diesel brinner - när han tänder pipan!!

2006-10-11 @ 15:31:01
Postat av: elli

Fy för bilar som inte startar!!!! Och sen sitta på jobbet och vara nervös om bilen ska starta eller inte!

2006-10-11 @ 19:12:41
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Ulle

Usch & fy för strulande bilar & diesel kan ju inte smaka gott ;)

2006-10-11 @ 19:53:57
Postat av: Anna-Lena

Ja de är bland de värsta-bilar som inte startar..

2006-10-11 @ 21:21:12
Postat av: eira

Hörru - nu måste du tjata på H att hon ska fixa en blogg om sig själv o hennes fiskar!!! *flin*

2006-10-11 @ 21:50:07
Postat av: Nina

Det där är det värsta som finns...var på väg och startar inte bilen...FY !!

2006-10-12 @ 07:41:47
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Linda

Inge kul när bilen strular:(

2006-10-13 @ 16:44:17
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker