Ja hejsan!

Har surfat runt en stund och sökt efter nån kul vits eller nåt att publicera, men jag hittar inget bra!

Så idag kan jag inte dela med mig av nån bra vits......tänkte ju komma igång med en liten dagens! Men men...det får bli en annan gång!

Imorrn är det onsdag och denna vecka är lika stressig som förra! Hinner knappt läsa era bloggar....och framförallt hinner jag inte kommentera era bloggar! :-(

Idag var Wille så stolt och glad för han skulle minsann bli hämtad av Rasmus och Hennys storasyster Marie. Ja hon skulle hämta sina småsyskon från fritids och då frågade hon om Wille oxå ville följa med! Och självklart, det var han snabb på och tacka ja till!

Tänkte surfa runt lite och kolla om jag hittar nå bra inspiration på kakel och klinker! Jag får snart ångest över detta, jag vet inte vad jag ska välja!! Huj, man vill ju ta nåt ganska neutralt som inte blir omodernt i första taget!! Få se vad det ska bli av detta!!!

Nå väl....vi kanske till veckan!!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Att han var glad!!! Jag har ju haft stängningen denna vecka... Kommer hem sent och det känns som att man inte hinner ens gå på toan så är det läggdags...hehehe...men på fredag blir det kurs igen.

2006-10-03 @ 22:04:26
Postat av: anna

hur var det -skulle du komma på husesyn & klädparty på söndag???? (har för mig att du skrev att du KANSKE kommer)

2006-10-03 @ 22:15:00
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Nina

Kula att du gör nytt inlägg i alla fall....alltid kul att höra att "ni" bloggare lever *skratt*

2006-10-04 @ 07:17:37
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anki

Varför låtsas du vara SÅ UPPTAGEN????
Nog hinner du blogga o kommentera om du vill:-D

2006-10-04 @ 08:08:56
Postat av: Catharina

Ja det är inte lätt att bestämma kakel, jag skulle nog bli galen, jag som inte kunde bestämma hus färgen på 4 år.

2006-10-04 @ 08:22:32
Postat av: Linda

Svårt att bestämma kakel, finns så mycket fint man vill ha:)

2006-10-04 @ 13:45:41
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Catharina

Nå niin, så här länge väljer du väl inte kakel, få nu se bilder på vad du valt

2006-10-05 @ 13:42:14
Postat av: Anki o Agneta

Hejsvejs! sitter här i deras källare o bloggar.
Vi har ätit jättegott.El griljo...mums
Med "hemlig krydda" från Vuono.
Vi väntar på att "James" kokar kaffe.
Och nått "gott" att dricka.
Ha det bra!

2006-10-05 @ 20:09:12
Postat av: Sussi

Hej! Tillbaka på säker mark... Ingen vits??

2006-10-06 @ 07:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker