Digital...

...kamera, har vi oxå äntligen införskaffat!! Janne fick köpa billigt från ett konkursbo! Så nu kanske jag oxå kommer igång med att sätta in bilder härpå bloggen! :-D

Usch vilket väder det är ute...regn o regn! Hade planerat med att fara ut och grilla korv nånstans, men vid ett sånt här väder ids man inte. Det blir ev. fint väder imorrn...då blir det nog en tur nånstans....om jag orkar!
Jag ska ev.fara på 30 års "kalas" ikväll, det är en från D-Link som fyller år idag....och då blir det typ en firmafest hos honom. Många från jobbet som är på väg dit! Vi är ju inte så många tjejer på D-Link, 7 st av ca 40 totalt, så det beror på om nån annan av tjejerna far....då kanske jag oxå far! Men det får jag se sen om hur jag gör. Måste ju isf fixa skjuts hem!

Det är ganska skönt ändå, den här helgen kan man i princip bara vara. Behöver inte städa eller tvätta, det har jag gjort bort tidigare i veckan. Ska bara dra lite med dammsugaren. Men annars har jag inga måsten!

Nåja...nu ska jag gå och "softa" lite påsoffan!

Ha en bra dag alla bloggetilaiset!!

Kommentarer
Postat av: eira

Oj, nu blir jag nyfiken - är det nån fd digidocare som fyller 30?

2006-03-18 @ 15:25:22
Postat av: Annika

Nej, han heter Aki.

2006-03-18 @ 15:32:38
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Åk du å ha trevligt! Man ska passa på när d bjuds!!
Ska inte säga vad jag ätit det senaste dygnet :(... Kan jag inte få vara med på era "vägningar"? :(-3( )=

2006-03-18 @ 17:35:48
Postat av: Kajsa

Vad ska du till stan och göra? Det är ju säkert snorhalt när du ska hem!

2006-03-18 @ 17:57:16
Postat av: Nina

Nå hur blev det? Blev det fest eller stannade du hemma?

Och snart får du pröva kameran, så får vi se någon bild.
Jag själv önskar mig också en egen digitalkamera, som det är nu så lånas det av släkt och vänner då "alla" utom vi har en....men då man behöver en som bäst, då har man ingen här....

2006-03-20 @ 07:21:03
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker