Om allt går som det ska..

.......så blir sustra träffen av på lördag den 10/6 klockan 18 hemma hos mig. ALLA som känner sig som vår suster är hjärtligt välkommen. Vi har inga speciella krav på vilka som tillhör sustraskapet (för den anonyma som undrar)!! :-D
Vi är ett gäng sustrar som tidigare har träffats och haft väldigt roligt! Och från gång till gång har fler sustrar anslutit till oss!

Nå, är det ett bra svar till dig som undrar?!?! :-D

Det som gäller är:

"Grillmeny" (vi bjuder på maten, ni behöver inte ha med något att äta)
Spratteldricka tar ni med er själva, om ni vill ha sånt! :-) (vi står för citronvatten)
Bastubad (ta med er bastugrejer)

OCH, det viktigaste av ALLT!!!

BADDRÄKT & BEKVÄMA SKOR SOM SITTER BRA PÅ FÖTTERNA!!!


För att vi ska kunna beräkna maten måste vi veta hur många som kommer!
Anmälan kan ske här på bloggen, eller genom att slå en signal till mig eller Kajsa (jag hoppas ni har våra telnr, vill inte lägga ut dessa här)!! :-)

OBS!!!Anmälan är bindande, vi kan godta avanmälan vid tex dödsfall av husdjur, kramp i tån, bubblig mage m.m.....! JA, ni vet! Allvarliga saker!!! :-D

Ha det bra!

Hälsningar Kajsa & Annika

Kommentarer
Postat av: Häxan1

Tanke på SKORNA, som sitter BRA, KAN DOM BLI BLÖTA, vill inte FÖRSTÖRA mina BÄSTA DANS SKOR-D
OBS: ANMÄLER MIG NU

2006-06-03 @ 11:56:53
Postat av: Sussi

Jag är ju given sen tidigare, vilken tur att min baddräkt är för stor nu, hehehe! Jak hoppar INTE i vuoppio... Tar nok hellre en karaoke!

2006-06-03 @ 12:46:17
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Anmäler mig!!!
Ska vi bada i Vuopio?
Bubblig mage är väl inte ett bra skäl o vara borta. Det blir ju jacuzzi då:-D

2006-06-03 @ 18:02:12
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

jag kommer

2006-06-03 @ 18:20:20
Postat av: aegnes

ps. kan ni snitsla en bana så jag säkert hittar ( med tanke på kvällarna före menar jag =)?

2006-06-03 @ 18:21:33
Postat av: anna

funderar... kanske en "stadsråtta" också skulle komma... måste kolla kalendern..

2006-06-04 @ 08:04:01
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Annika

Anna! Du är såå välkommen!!

2006-06-04 @ 10:47:50
Postat av: Kajsa

Hahaha, nu tror en del att det blir bad i Vuopio...
jag ska ta med mej extra dräkter...om nån glömmer...

2006-06-04 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker