Dammigt värre!

Vilken himla tur att jag inte har putsat fönstren! Ikväll har "bygget" startat hos oss. Marken är skrapad, och fylls med grus o sand!! Man har nästan inte sett ut genom fönstrerna, för att det har dammat så mycket!
Men då behöver jag inte ha dåligt samvete för att inte "hunnit" putsa fönstrena! :-D

Ni får ursäkta om det blir lite fel när jag skriver. Mattias har nämligen bytt plats på tangenterna, så de är inte på sin rätta plats. Försöker komma ihåg hur de sitter i normala fall!! *förgrömmade onge*

Annars har det väl inte hänt så mycket!
Var i lördags och fixade midsommar frisyren! Efter det var jag till Anki o hämtade lite sommarblommor! Har faktiskt inte haft nån inspiration till sommarblommor än. Men eftersom jag fick blommor var jag ju tvungen och "trycka" ner dom i krukorna! Men det har ju blåst som tusan i helgen så mina "zinnior" har blåst av!

Påkvällen var vi o spanade in stugägarna i lövheden! Och då blev Wille så sugen på o köra Cross, Julia har nämligen fått en liten cross! Så vi bestämde att Wille skulle få testa den på söndag fm. Nå klockan 7 på söndag morgon vaknade Wille och var på väg till Julia! Fick bestämt hejda honom och förklarade att "vanligt" folk sover ännu vid den tiden! :-)
Men strax efter nio var vi där. Och det gick jättebra för Wille, sakta men säkert....Wille är ju inte direkt nån fartdåre! Men det gick jättebra! Hade tänkt publicera en bild på crossföraren....men kabeln till kameran har blivit glapp, så det gick inte! :-(
Kanske den dyker upp en annan dag!

Nä, nu ska jag gå o förbereda mig inför sängen och läsning! (Elli - har kommit igång med läsningen nu)

Hej svejs! eller ska jag skriva såsom tangenterna är!

HejWvejw!! Hälwningdr Dnnikd


Kommentarer
Postat av: Anki

Kan inte du skriva utan att titta på tangenterna????Du som joppat med det i hela ditt liv nästan

2006-06-19 @ 21:09:32
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

:D Hur och varför byter man plats på tangenterna!? Antar att d är pga nåt spel :/... Tack själv för lika trevligt sällskap - alltid skoj när ni tittar in! Du - ringer imorrn ang priserna - Nicke DOG när han fick höra talas om notan :(... Hur ser d ut m sista minuten...?

2006-06-19 @ 21:13:46
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

vad kul att Wille fått prova på cross! Fixa kabeln så vi åxå får se! Du hade häftiga slingor i håret!!! Men vad ska jag göra åt mitt...

2006-06-19 @ 22:36:46
Postat av: aegnes

å vad ska jag göra åt min pälsmössa?!

2006-06-20 @ 08:41:48
Postat av: anna

:)

2006-06-20 @ 18:17:16
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: elli

Åh du! Om du vill läsa mera så kom till mej och hämta böcker för jag har massor!!!!!!!

2006-06-20 @ 19:50:40
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Monica

Jaså, du skyller på bytta tangenter, det är en gammal vals! Har äntligen uppdaterat min sida. Jag har inget bygge på gång, om jag inte räknar med det som pågått de senaste 6-7 åren, det som aldrig blir färdigt! Fråga Anki! Hon får nästan spader när hon tittar in ibland! Ta det lugnt!

2006-06-20 @ 21:48:52
Postat av: Cessi

Åh ...kan man inte få se midsommarfrisyren?
Eller den kankse inte går , som sagt , när kameran "glappar"...tur att det bara är en kamera som glappar.....hehehehehehehehehe

2006-06-20 @ 22:09:23
Postat av: Kajsa

Nu ligger nästan vårt myggtält på backen...fy fariken vad det blåser! Du måste komma hit och se hur fint det är i hallen innan det blir som det har varit...

2006-06-21 @ 09:58:13
Postat av: joannah

vad kul att bygget börjat rulla! Jo skötbordet, vi köper det jätte gärna av er, säg bara vad ni vill ha! Har börjat inse att platsen i lägenheten är ganska begränsad....

2006-06-21 @ 10:38:57
Postat av: Sussi

På tal om dammigt - ikväll blir d dammigare ;)!

2006-06-21 @ 11:58:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Glöm inte glasslistan ;)! Bilen kommer efter 12...

2006-06-21 @ 22:48:15
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Vad kul att bygget har börjat. och vad kul att du fått vara till frissan, jag är värre än alla skator i skallen, och jag hoppas på en tid till efter helgen, någon lördag när jag är ledig kanske, eller så tar jag saxen och putsar lite själv.

2006-06-22 @ 07:43:17
Postat av: Kajsa

hej, fick just besked om att en mamma i föreningen gått bort i måndags endast 41 år gammal...

2006-06-22 @ 08:28:39
Postat av: Anna-Lena

Trevlig midsommar!

2006-06-22 @ 12:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker