Träningsvärk..

Huvva vilken träningsvärk jag kommer att ha hela veckan. Har varit på ridlektion första gången detta år, det är nästan 2 månader sen sist. Har inte ridit sen jag blev sjuk i början av December. Det var skitjobbigt, men roligt. Kajsa - Lena frågade om du inte har lust att börja? Man tjänar nog in ganska många Bonus points på det här!

Igår var vi på det stora kalaset, det var jätteroligt. Som ni redan läst i ANkis blogg for vi på Pubafton, men jag o jussa var inte så länge där. Vilken tur att jag tog med honom hem. Annars vet man inte i vilket skick han hade varit när han kom hem!

Men men, jag har två STORA kryss i min bok. Har inte räknat points varken igår eller idag! Vet inte om jag törs fara och väga mig på tisdag.

Nu blev det en massa tjat här!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tur att du tog hem honom. Tack!!!
du vaktade min son och jag vaktade din son o Bertas son.....

2006-01-29 @ 18:04:56
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Du vågar väga dej, jag åt två bullar på lördagkväll... och jag har mycket rasva i mina bullar...Lydia ska på barnridning på måndag jag ska se hur skraj jag är innan jag börjar jaga points med dej och Lena...

2006-01-30 @ 07:38:06
Postat av: Annika

Tänk om det bara var två bullar! Huvva, vilken ångest jag har!

2006-01-30 @ 12:14:44
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker