Snott.......

Detta snodde jag från Joannahs blogg som i sin tur hade snott det från Kajsas blogg som i sin tur snott det från Eiras blogg. :-)

4 jobb jag haft:
Gurk och tomat slav.
Städerska på SAS hotell i Luleå
Hemtjänsten i Luleå
Supporttekniker

4 filmer som jag kan se om och om igen:
Cocktail
Top Gun
Jönssonligan
Dirty Dancing

4 ställen där jag bott:
Karungi
Boden
Luleå
Karungi

4 tvprogram som jag gillar:
Lost
Roomservice
Bygglov
Homemakeover

4 ställen där jag varit på semester:
Cypern
Turkiet
Mallorca
Dominikanska Republiken

4 sajter som jag besöker dagligen:
Alla bloggar
Aftonbladet.se
Blocket.se
Expressen.se

4 favoriträtter:
Leverbiff
Spenatsoppa
Potatisgratäng
Kycklingsallad från Kalles

4 ställen dit jag skulle vilja fara:
På Safari med Islandshästar
Thailand
Stockholm
Bulgarien



Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att läsa era "listor" som flera nu lagt in, jag bara ids inte. Är man född lat så är man......

2006-01-31 @ 12:07:40
Postat av: kajsa

Leverbiff har jag aldrig kunnat äta...du är beundransvärd...

2006-01-31 @ 16:32:28
Postat av: Anki

När fan har du bott i Boden? Där har jag aldrig varit.Du som är på blocket varje dag kanske har sett att Velu säljer bilen.

2006-01-31 @ 18:12:20
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

Jag, ÄLSKADE, att vara CHEF, åt slavar!
Ids du komma o fixa datan, i G, ikväll?

2006-02-01 @ 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker