Paus....

Tar en liten paus och skriver lite grann..........................

Fast vad har jag o skriva om. Mycket har inte hänt sen igår kväll. Vaknade imorse och de vanliga morgonbestyren, och sen iväg till jobbet! Här är det väl som vanligt....jobb....jobb....jobb....

Jo, förresten. Igår kväll när jag kom från VV fick jag för första gången testa ABS bromsarna i bilen. Och det funkar riktigt bra! I Kukkola i en liten kurva så kommer en stövare springades rakt mot bilen. Och "han" hade inga planer på att väja för mig. Tur att jag inte fick möte....bromsade så hårt jag kunde i detta väglag. ABS "darrade" som bara den, men det var inga problem att styra bilen. Puh, hjärtat dunkade ganska hårt efter det, och vovven klarade sig ifrån mig iaf. Jag mötte sedan en rad bilar, försökte varna dom. Men jag vet ju sedan inte hur det gick för vovven....kanske nån annan inte hann väja.


Nå, nu ska jag köra slutspurten här på jobbet!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas hunden klarade sig.

2006-01-25 @ 20:47:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Vist kan vi börja prommenera! I dag har jag ju vart på teaterträningen... Jag har hur många points som hels kvar men jag är intesugen på nåt, vill du ha lite points av mej? jag har magen full av mandariner...

2006-01-25 @ 21:46:46
Postat av: häxan1

Tog Du promenaden, igår?
Ska vi ta ikväll, om jag inte behöver ta in VEDAR!

2006-01-26 @ 13:34:50
Postat av: Annika

Jo, jag var runt kyrkholmen. Jag tänkte gå idag igen...tänkte fara efter att jag har ätit

2006-01-26 @ 15:11:05
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker