Arbetat....

Idag har jag varit första dan på jobbet efter det att jag blev sjuk. Det känns som att jag varit hemma i flera månader. Men där var det som vanligt, inget speciellt som hänt o inga skandaler för den delen heller. Jag trodde att jag skulle komma till världens kaos i min dator. Men mina kära kollegor har varit så duktiga o hållt ordning på alla mina e-postadresser som jag annars håller reda på. Så dagen har varit precis så som att jag skulle ha varit o jobbat i fredags. Det är jätteskönt, jag var inställd på att stressa med massa jobb i minst en vecka.

Har precis kommit hem efter en promenad med Ella. Men nog har man mycket att ta igen, orkade bara gå till Viktoriavägen sen var det bara o vända hemåt om jag skulle orka ta mig hem oxå. Men jag ska ta en liten promenad imorrn oxå, så till slut borde man väl orka med att gå runt hela byn. Jag har bestämt för att nu måste jag på allvar komma igång med promenader, ska försöka gå ner 3-4 kilo. Jag har gått ner ca 3-4 kilo bara nu när jag varit sjuk, och det ska jag banne mig försöka hålla. Ska inte gå upp dessa kilon som jag gått ner. Och mitt nyårslöfte är att försöka låta bli fika och godis och annat smått o gott. Men igår satt lilla djävulen på axeln o sa att det gör inget om jag äter lite choklad. Och givetvis var jag tvungen och trycka i mig flera choklad bitar. Fy, så arg jag var på mig själv sen.

Nä, nu ska jag passa på o spela lite spindelharpan. Jag har datorn för mig själv. Mattias ska sova över hos Tom, och Wille har somnat redan kl. halv sju.

Ha det bra alla bloggetilaiset!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag åt två havreflarn i går...

2006-01-03 @ 07:38:43
Postat av: elli

Sluta med bantandet!!!! Det eäcker så bra om man börjar röra på sej istället. Kom med på dambadet på måndagar!!!!!!

2006-01-03 @ 08:48:09
Postat av: häxan1

Ring, ikväll åt mig, om jag kan följa med o promenera!

2006-01-03 @ 14:02:28
Postat av: häxan1

Vet ej, Ni få testa den! Alltså, hörseln!

2006-01-03 @ 19:14:00
Postat av: Monica

Usch! banta, finns väl annat trevligt man göra!

2006-01-05 @ 18:16:16
URL: http://monica.webblogg.se
Postat av: Anki

Köp bred tejp och tejpa igen käften=)
Allt är ju så gott=)
Fanns mina mail kvar på din dator?
På tisdag börjar vattenspinningen ring på tisdagmorgon till badhuset och anmäl dig.

2006-01-05 @ 21:24:23
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Du är lika seg som andra syrran med att uppdatera dej!!!!

2006-01-08 @ 11:04:52
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker