Kalas...

På söndag fyller Mattias 13 år (tonåring). Så i helgen ska det kalaseras hos oss. Eller Matti vill inte ha kalas, men givetvis måste vi ha tårta iaf. Nog för att jag tänkte försöka hålla mig ifrån tårtan, men man vet inte om lilla djävulen sätter sig på axeln och säger att det gör inget!

Så de som har lust, kan kika förbi på lördag eller söndag och få sig en tårtbit! Välkomna!

Annars har den här veckan varit "ganska" jobbig. Varit fullt upp på jobbet! Och kvällarna har gått så fort så jag har inte hunnit skiva inlägg! Igår fick jag iaf dammtorkat och toan städat. Idag behöver jag bara ta golven, och sen behöver man inte bry sig om att städa under hela helgen! Skönt!!

Nå, trevlig helg på er alla!!

Kommentarer
Postat av: eira

Åh har du REDAN tonåring i huset!!!! Hemska tanke, det måste betyda att jag också har det snart???

2006-02-10 @ 19:25:03
Postat av: elli

Jag grattade han i går några dar i förskott. Jag gratta han i början på veckan med... Hur städar du ditt dass?

2006-02-11 @ 11:17:30
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Haha, nu får du nog ge bloggarna en beskrivning av hur du städar dasset...eller vänta till nästa vecka då kan jag komma och ta ett kort...

2006-02-11 @ 15:16:45
Postat av: Nina

Jag skulle oxå ha behövt få dammet bort igen ! Nu är det dammigt hela tiden, jag fattar inte, en sak är positiv med mörka december det är att jag ser inte allt damm.

Lycka till med kalaserandet.

Och jag är oxå intresserad av dassstädandet.....

2006-02-11 @ 15:28:34
Postat av: eira

Ja?? hur städar du toaletten då??? Berätta nu!!!

2006-02-11 @ 22:13:31
Postat av: Anki

Tack för tårtan den var jättegod

2006-02-12 @ 11:56:36
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Monica

Dasstädningsråd efterlyses! Det gäller att snarast lägga ut så att inte det gror igen!
Ja, en tonårig betyder att du snart har en till vuxen man hemma. Det går så snabbt så det är inte sant!

2006-02-12 @ 16:13:50
Postat av: kajsa

Tack för fikat! Jag fick min prommis om än lite ofrivilligt...hahaha

2006-02-12 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker