Vilken Flopp!!

Ja herreguuud, detta är nog bland det värsta jag varit med om!!!

Nu pratar jag om läkarbesöket i Kalix!! :-(

Man har alltid blivit så väl bemött och fått professionell hjälp därifrån, men INTE denna gång!!!

Kajsa - Vi har nog varit till samma läkare kan jag tänka!

Jag vet inte för det första vad han heter. Han var från Skåne så vi hörde knappt vad han sa. Han mumlade och skorrade som bara den! Dessutom var han himla nonchalant.

Det började med att han frågade vad som var fel. Och då talade jag om att Mattias har varit sjuk så gott som hela tiden sen i Oktober, att han verkar vara mottaglig för varje litet virus som är i farten! Samt att han är väldigt ofta lös i magen.

Nå, magen fick vi tips om att sluta med laktos, och det har vi väl så gott som vetat att det beror på laktos.
Citat - Ni kommer ju från finska gränsen och heter dessutom Huhta så det beror på era gener. Vi "Vanliga" svenskar har ju inte det problemet!

JA, jag vet att det är vanligare med laktosintolerans med finska gener. MEN hans sätt att säga det!!! Grrr....

Gällande immunförsvaret så tyckte han inte att vi ens skulle kolla upp det. Det är bara folk med HIV och Cancer som har dåligt immunförsvar!!!!
Så det blev inga provtagningar överhuvudtaget!!

Men det han mest "surrade" om var han var irriterad på att Matti hade en T-shirt med Ozzy på.
Citat - Jasså, du tycker om den där knarkaren. Tänker du bli som honom då får du alldeles säkert dåligt immunförsvar!!

Av de 10 minuter vi var där inne så hade han mest hakat upp sig på T-shirten, 5 minuter snacka han om t-shirten!!!! Sen började han surra om gubbrock och Rolling Stones och hur hans föräldrar tyckte det var så hemskt.

Då ställde jag mig upp och vi gick iväg och sa tack o hej!!!

Nå, det sista var att vi skulle höra av oss efter sommaren om inte förkylningarna ger med sig!

DET VAR DET!!!!

Tack o Hej på Er!!! :-D

Kommentarer
Postat av: elli

Men fy fan vilken jävla idiot alltså! Jävlars vad arg jag känner mej å era vägnar. Både du och Mattias blev ju kränkta av honom. Inte fasen tar man ledigt från jobb och skola för rolighetens skull inte. Förstår verkligen att ni gick därifrån. Fasen prova om det då inte blir bättre mottagande i Happis ändå. Och säkert var det samma stolle som Kajsa och Kasper var till igår. Kram

2006-04-27 @ 19:35:52
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

O fy !!! Då förstår jag att du är ruskigt besviken, det skulle jag också vara !!! Men ger det inte med sig beställer du en ny tid och begär en annan läkare, det hjälps inte.

2006-04-27 @ 19:37:09
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Jamen herregud - vilket bottennapp... Beställ tid till Sunderbyn istället, han mår ju inte bra!

2006-04-27 @ 20:28:24
Postat av: Häxan1

"#¤¤%%&&/()SATANS, ser bara STJÄRNOR, är man FINNE, men man behöver inte ta allt skIIT, på sig, nu är det bättre i HAPPIS, DÄR ÄR JU ALLA FINNAR, TILL O MED LÄKARNA!!!!!!!!!!!!!!
Tycker som Sussi, ta Synderby, nästa...............

2006-04-27 @ 20:33:39
Postat av: Kajsa

Vi var nog till samma...Ringer du till bm i Sunderbyn riskerar du att få komma till samma...så om du beställer ny tid så kollar du att det inte är Floppen...

2006-04-27 @ 20:40:33
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

Håller med dom andra - beställ ny tid och begär en annan läkare. Säg att det ska vara nån som inte bryr sig om varken efternamn, t-shirts eller nåt annat oväsentligt!!!

Jävla skit-läkare!!! Har han kopierat sitt läkar-leg på bibblan eller??? Fy fan!!! *sorry*

Usch! Finns det inte nån sån där patient-nämnd man kan ta kontakt???

2006-04-27 @ 22:04:50
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Mia

idioter verkar de ju finnas gott om...
Ni hade säkert fått bättre hjälp på våran cykelverkstad här i stan.. o de skulle man ju aldrig kunna tro att jag skulle säga.

Beställ ny tid hos en annan läkare, vilken idiot.
Ni borde anmäla honom någonstans... Man får faktiskt inte säga vad som helst till en patient även om man tänker det...

2006-04-27 @ 23:31:06
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: anna

herrejösses!! har aldrig varit med om nåt liknande.. vilket jävla pucko, jag hade blivit vansinnig!!!!!

2006-04-27 @ 23:39:18
Postat av: aegnes

fy sjutton va arg jag blev!!!!!!!!!!!

2006-04-28 @ 08:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker