Suck....!

Har precis suttit o läst era Bloggar, ides inte skriva kommentarer. Men nog verkar Alla ha en trevlig Påsk!

Här är det sjukstuga ännu. Wille som var så "pigg" igår är allt annat än pigg idag! Under natten behövde han "skita" och då kom det oxå lite kräk. På morgonen har han oxå kräks några ggr. Han har inte orkat äta nåt idag, men det går ganska bra med vätskan...det är ju huvudsaken!

Själv har jag en bubblande mage, har fått springa hela natten på toaletten. Men som tur är har jag sluppit att kräkas. Har tagit diarretabletter så nu känns det som att magen börjar bli någotsånär normal.

Men vi är inte ensamma!
Berit ringde och dom har oxå magsjuka!! Hon var så deppig när hon ringde och undrade vad vi gjorde. När jag berättade att jag o wille ligger i magsjuka....då fick vi oss ett gott skratt!!!
Hon hade föreställt sig att när hon ringer så kommer iiingen att svara, för vi är minsann ute o grillar och har så mysigt!! Så hon tyckte det var sååå skönt att vi inte heller har kunnat njuta av Påsken så här långt!
Oj, vad vi skrattade - Skadeglädje!!! :-D

Janne o Matti har farit till Fammo o Faffa, de blir nog kvar där över natten. Tycker det är synd att de ska behöva sitta o titta på oss sjuklingar. Så jag skickade iväg dom!!

Ni ska ALLA ha en trevlig Påskafton!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack detsamma till er båda sjuklingar! Bamsekram!

2006-04-15 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker