söndag

Ja ja, jag är här och vi är faktiskt friska. :-D

Igår åkte vi till Keräs, Anki, Uffe och Jonas var där så vi beslöt oss för att sova där oxå!

Synd att säga, men Wille spydde faktiskt hos Fammo igår kväll. Vi grillade på kvällen och Wille åt en korv som Fammo hade tagit fram från frysen. Och jag tror inte hans mage var riktigt redo för den korven. Han började rapa på kvällen och sa att det smakar så illa när han rapar, senare på kvällen så luktade dessa rapar otroligt illa! Bläää....
Så jag tog för säkerhetsskull upp en hink till sovrummet, och givetvis kom all korv upp! Men det var bara det....sen sov han gott hela natten, men det gjorde inte mamma. Varje gång han vänt sig i sängen har jag varit beredd att rusa dit!!

Idag när vi kom hem var Wille så kompisviktorsjuk. Så vi ringde och kollade om vi kunde fara till hockeyplan och cykla. Och givetvis, nemas problemas, Viktor och Sussi hakade på. Nu är Wille hos Viktor och leker en stund, och jag ska gå ner och göra tacos. Det blev ju ingen taco myskväll igår, så vi tar det idag istället.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har just undrat om det hänt nåt när du inte uppdaterat dej...stackars Wille! Han är nog väldigt känslig i magen nu, bara han inte fått nåt allergiskt...Kasper spyr ju och får ont i magen när han råkar äta nåt han inte tål...I kväll klockan 6 hos Anki är det Tupperware!!!

2006-04-23 @ 15:32:50
Postat av: Anki

Du har verkligen missat nåt igår. Vi hade så kul och var så finklädda: )

2006-04-23 @ 16:24:00
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Vilken otur med magarna ni haft detta påsklov. Hoppas det snart blir bra. Hur många wisky flaskor har det gått åt? Min tjejträff som jag skulle ha då Åke for på skotersafari med sitt killgäng, blev ju inställt pga att han stannade hemma så jag tänkte att till sommarn ha häxpartaj utomhus hos oss.

2006-04-23 @ 19:05:49
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

antingen är Wille extra känslig efter alla magsjukor....eller så är det som Kajsa säger, för det där med allergi kan reagera just så att magen vänder sig ut och in.
men jag hoppas på att det bara är att han är lite extra känslig nu.

2006-04-23 @ 19:50:55
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Va kul å ha er här ikväll! Jag har ju mundiareé istället för magsjuka, men d är bara en trevligt smittsam sjukdom! =D

2006-04-23 @ 19:56:54
Postat av: anna

kikat in "hos dig" lite... ja, magsjuka är aldrig skoj, när Lovisa m. sin diabetes får det är det ambulans t Sunderbyn som gäller :(
Tyvärr blev det faktiskt inga kläder t mig själv i Lule idag -som vanligt :)

2006-04-24 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker