Måste passa på....

.....och skriva inlägg nu redan. På kvällen är det ju helt hopplöst att försöka skriva inlägg eller kommentera, det går ju så fruktansvärt trögt!!

Har idag varit och fyndat på Vero Moda. Jag tror att jag har hittat kläder där endast 2 ggr under den tid som de har funnits i stan. Men idag hittade jag ett par jeans, men de var i och för sig lite för stora. Men jag ska tvätta dom och dessutom kolla med Mommo om jag får torktumla dom hos henne, så kanske det löser sig!

Igår hade jag och Kajsa VK möte, och jag blev så förvånad! Det har ju verkligen spårat ur för tillfället, äter en massa gott och MYCKET! Men jag hade gått ner 0,6, så nu har jag bara 1,1 kilo kvar till mitt mål!
Så hädanefter blir det skärpning, inga godsaker och onyttig mat! Dessutom ska jag göra ett nytt försök med prommisar! SUSSI - HJÄLP MIG!!!

Ikväll får vi besök av bästa frissan! Det finns bara en som får klippa Willes hår och det är Sussi. Vi har gjort några försök hos andra frissan, men NEJ!, Sussi ska klippa!

På torsdag ska jag fara med Matti på hälsoundersökning till Kalix. Jag ringde Barnmottagningen och frågade om vi fick komma dit istället för Haparanda VC, och det gick bra! Så nu ska de få göra en ordentlig besiktnnig av grabben! Han är fortfarande väldigt hängig, magen är helt ur balans, förkyld m.m.! Han har varit sjuk i ett halvår kan man säga! Han är mottaglig för ALLT, ingen motståndskraft alls!

Nåja, nu ska jag göra sista rycket innan hemgång!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: elli

Vad bra att du fick tid i Kalix, här i happis har dom ju huvet under armen när det gäller sånt. Fast inte alla...
Det är väl klart du integått upp ivikt efter din mastodont magsjuka. Kram

2006-04-25 @ 18:58:41
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Pettson

Det var bra, att Matti blir ordentligt undersökt, visst får Du tummla här!
Vi var kaffesugen, nu ikväll, men ingen Lillan o Wille, bara SJUKA GUBBEN hemma, så vi cyklade hem, o kokte kaffe!

2006-04-25 @ 19:38:45
Postat av: Mommo

Ächs, det var inte Pettson som skrev!

2006-04-25 @ 19:39:41
Postat av: kajsa

Är det Hadderajan som är sjuka gubben? Han som ALDRIG blir sjuk...Vad bra att ni får komma till Kalix bm, vi ska dit i morgon med Kasper.

2006-04-25 @ 19:47:05
Postat av: Sussi

Tack för ännu en trevlig afton, och du ska veta att jag SPRICKER!!!! Ja du förstår nog, måste nog åka å handla imorrn;D!!! Himla bra att dom kollar upp Matti en gång för alla! Och du - promenix imorrn, kommer förbi 19.30! :)

2006-04-25 @ 20:44:25
Postat av: Anki

Hoppas de kollar upp honom ordentligt.

2006-04-25 @ 22:27:02
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

Kalix barn-mott är suveräna!!!

2006-04-26 @ 19:00:50
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: anna

ja, läkarna i Happis skulle lika gärna kunna vara cykelreparatörer.. I Kalix är det ju läkare fr. Sunderyn & dom e SUPER!! Hoppas det går bra.

2006-04-26 @ 21:53:17
Postat av: Nina

Hoppas att det gick bra i Kalix och att Matti blev ordentiligt undrsökt. Vi har rännt där så mycket meb Ebba och vi har då fått helt annan hjälp där och alltid snabbt om det behövts.

2006-04-27 @ 08:33:46
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: joannah

vad kul att du hittade brallor på VM, ibland kan man göra riktiga fynd!
Hoppas det går bra med matti hos doktorn!

2006-04-27 @ 10:31:52
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Anki

Hur gick det i Kalix?

2006-04-27 @ 18:49:01
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker