Lördag!! :-D

Ja, jag missade att skriva att det äntligen är Fredag! Tog mig inte tid att skriva igår! Men jag måste väl oxå kanske bli bättre på att skriva inlägg! Idag ska vi fara på Pimpeltävling, det är Finska Karungi som ordnar detta! Jag, Wille, Viktor, Moffa & Folke ska fara. Hoppas att vi får nåt och kanske vinner något pris! Annars så har jag o wille röjt lite här hemma...förberett för Påskpynt. Men usch, det är hur mycket som helst kvar att röja! Få se om inspirationen kanske dyker upp under dagen! Ha en fortsatt trevlig Lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

åååå - var d Folke som skull följa!? Wille sa "en kompis till moffa" =D! Ja dom är för gulliga som små liven! Just ja - påskpynt!!! Månne vart det blev lagt...

2006-04-08 @ 12:32:46
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: kajsa

vad kul med pimpeltävling, hoppas

2006-04-08 @ 13:36:00
Postat av: Anki

Hoppas ni alla vinner nåt:-)

2006-04-08 @ 13:41:16
Postat av: elli

Det brukar ju alltid vara superfina priser. För en enda liten ynklig mört som knappast syns kan man vinna en båt. Helt otroligt!!!!

2006-04-08 @ 14:18:51
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: vivi

Ja å så hade ni ju verkligen tur med vädret.....+grader o allt. Suck, var som en dränkt katt när jag kom in med Dennis. Var ut i skogen å hämtade påskris, och snön bar inte alls = kallt å blött i skona!

Vann ni något??

2006-04-08 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker