Jaha...då har man ont i magen!! :-(

Ja, det är väl kanske inte såå allvarligt som det verkar. Men ont i magen har jag och det tål inte att fisa...hrmmm!
Ja, det är bara fisa som jag får hålla mig ifrån. Jag har inte behövt bosätta mig på dass! Dessutom försöker jag med alla goda råd som jag fått...så just nu håller jag mig till medicinen whiskey! Har tagit mig 3 huttar under dagen...så det är kanske därför jag inte behövt bosätta mig på dass!! :-D

Nå, slutsnackat om skit!

Wille sitter just nu och äter stekt falukorv!! Han var så fruktansvärt sugen på Parisare, men det hade vi tyvärr inte....men det dög lika bra med falukorv. Så nu är killen snart fitt for fight!! Han har bara 38 grader i feber...så det känns så skönt att han börjar tillfriskna!

Jag är oxå hungrig...men jag törs inte äta! Ska gå och ta mig ett glas annan whiskey....vischy vatten!


Ha en bra Långfredag!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du borde verkligen ta något starkt att dricka, så ev baciller i magsäcken bränns bort!
Jo jag är en j-kla festprisse....
Hoppas de inte är nått på gång, håll dig frisk.
Ha de bra ikväll du oxå. =)

2006-04-14 @ 18:21:12
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: elli

Bra att du följer mitt medecinska råd med wisky. Det är ju faktiskt roligare att ha magsjuka då huvet är simmit av den varan eller hur? Glad Påsk!!!

2006-04-14 @ 19:25:21
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

:( Jag som hoppades kunna kika in snart...

2006-04-14 @ 19:47:48
Postat av: kajsa

Hoppas att du kan fisa i dag....

2006-04-15 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker