Ho ho!!

Jaha, då var det vardag igen. Har ju tagit vår minisemester som helg, eftersom vi missade hela påskhelgen!
I tisdags drog jag, matti och wille iväg till Luleå fär att hälsa på Berit, Ebba, Ida och Isak. Peter jobbade så honom har vi inte sett till så mycket.
När vi anlände till luleå så slängde vi oss en snabb lunch och sen bar det iväg till Teknikens Hus, där finns ju så mycket roligt så hux flux hade vi varit där i 3-4 timmar! :-D
Efter det bar det iväg till Dollar Store, där man givetvis fyndade en massa bra och ha grejer. Sen landade vi på den BÄSTA butiken, Barnens Hus!!
Wille handlade upp sina sista födelsedagspengar, det blev en radiostyrd bil och nå polisgubbar.
Radiobilen var ett måste, han och Anton har planerat att när Anton nästa gång kommer till Fammo så ska de gå på skolan och köra med dom i gympasalen.

Vi var oxå en snabb sväng in på Skokanonen och där hittade vi skor åt oss alla. Gympadojor åt pojkarna och skor åt mig själv!! :-D

Efter denna hektiska dag så blev det ganska tidigt i säng!

På onsdag hade vi en ganska slö morgon, men efter lunch bar det iväg till stan för att shoppa. Wille fick en vårjacka, en med ganska mycket VITT!! Det fanns jättefina i grönt och svart, men Nej han skulle ha en VIT!!
Mattias köpte nåt TV-spel. Och jag hittade 2 par jeans, var i stort behov av nya byxor. Alla mina byxor är för stora. Otroligt!! Jag var tvungen och ta jeans i storlek 40!! Jag har minskat 2 storlekar!!!

Nu har ni fått en kort sammanfattning av resan till Luleå!

Nu måste jag fortsätta och jobba!!!
Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad bra att du hittade nåt till dej själv åxå! Få se när jag kan komma in i mina 36:or som jag införskaffade efter senaste viktraset...aldrig tror jag...ska nog inte sikta på det heller för vid min ålder ser man ut som en skatragata om man blir för smal...och ingen vill väl ha en sån bland bloggisterna...hahaha...

2006-04-20 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker