Heeela helgens inlägg!

Tänkte att jag skulle sammanställa ett inlägg för hela helgen. Vet inte om jag kommer att ta mig tid till att uppdatera under helgen.

Jag har blivit bjuden på Bröllop, Åhhh det ska bli så roligt!
Det är Mari-Ann P som ska gifta sig med sin Engelsman. Det blir bröllop hemma hos A & L i Karungi.
Det ska bli så spännade!

En häftig grej som hände i Onsdagskväll. Jag stod ute efter kl. 22 på kvällen och tog den sista friska luften innan sängdags. Då rusade Ella mot vägen och tokskällde. Hon lyssnade inte alls på mig när jag ropade åt henne. Hon var så jävla arg!!!
Nå, jag gick mot vägen och skulle hämta henne därifrån och vad får jag se. Jo, en flock med älgar på andra sidan på vår äng, i Beppos hästhage!! De traskade lugnt in i lilla skogen, det jag hann se var minst 5 st älgar!! Vet inte hur många det var totalt!

Min "Susterdotter" ska praktisera varje Torsdag och Fredag här på D-Link. Jättekul och ha henne här. Och "pojkarna" här på jobbet är ju alldeles till sig! Vi är ju som sagt inte många tjejer här på jobbet, och sen när det kommer en ung snygg tjej så blir dom ju som tuppar!!! Ha ha ha!!!
Jag tror inte vi nånsin haft så många olika besök inne på vår avdelning dessa två dagar som hon varit här!! Alla möjliga och omöjliga ärenden har de haft!! :-D

Nåja, nu vet jag inte så mycket mer!
Jo förresten! Kajsa!!! Jag kommer och hjälper er, vilken tid ska vi börja på morgonen, jag är uppe med tuppen om så önskas!!! :-D

Kommentarer
Postat av: eira

*skrattar* SÅ det blir lite vår-känslor där på kontoret? Ja se karlar...

2006-04-28 @ 16:23:39
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Sussi

Kul m bröllop!

2006-04-28 @ 17:22:54
Postat av: anna

dessa karlar.. skulle också vilja gifta mig, men min käre sambo anser att vi klarat oss så bra i 10 år utan att va gifta så varför ska vi göra det nu för...

2006-04-28 @ 18:58:58
Postat av: Anki

Vad kul o gå på bröllop:-)
Det är inte varje dag man blir bjuden...

2006-04-28 @ 21:57:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Åh, vad kul för dej att gå på bröllop. Själv väntar jag på mitt eget och det lär nog dröja. Är det samma för dej? Sara trivs som fisken i vattnet hos er. Tack snälla söstra min för allt. Tusen kramisar

2006-04-30 @ 19:12:17
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hade tänkt komma igårkväll å kolla eran brasa ,men d blev lite sent så jag vågade inte ringa... Efter 21.30, mamsen for då... Så jag fastnade framför tvn istället...

2006-05-01 @ 16:02:44
Postat av: Annika

Åhh, Sussi du skulle ha kommit. Vi satt uppe till 00,30 eller nåt sånt!!

2006-05-01 @ 19:22:34
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Nämän SUCK :(...

2006-05-01 @ 21:15:30
Postat av: Kajsa

Men hallå! Skulle inte du åxå uppdatera dej i kväll?
Nu måste ju jag skriva om våran helg....

2006-05-01 @ 22:37:13
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Cessi

Först och främst vill jag tacka för den jätte roliga och trevliga kväll jag hade hemma hos er , man kan väl säga att den gick lite i "romantikens tecken " plus annat smått och gott..
Ääven roligt för mig att ha fått ännu en hårig vän ....Ella ...men den farliga resta raggen...hehehehehehehehehehe
Sedan väntar jag ju spänt på uppdatering...

2006-05-03 @ 09:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker