Hå hå ja ja.....

Tänk vad man kan bli sällskapssjuk när man är så här isolerad! Jag får väl kommunicera med mina vänner på det här sättet istället!! :-D

Wille verkar inte vara på bättringsvägen på långa vägar! Han har 40 graders feber och ligger helt utmattad. Han har iaf börjat äta isglass nu, så det är väl ett gott tecken! Fast han spydde lite grann för en stund sen, men det var så ytterst lite som kom. Det innehöll ingen vätska bara lite youghurt som han ville prova äta!

Själv har jag precis ätit några varmkorvar, jag har inte vågat äta nån fast mat. Har hållt mig till varma koppen, BLODAPELSINER och ost. Ja, ost har jag ätit för att det är stoppande! Snacka om att
vara nojig! :-D
TA I TRÄ, än en gång, känner inget än iaf!!!

Saneringen har gått bra, är färdig med Påskstädningen. Ingen fruktansvärd städning bara dammsugit och skurat ochgivetvis sanerat toaletten. Tvättmaskin går i ett, ALLT åker i tvätt maskin för tillfället!! :-D

Nåja, få se vad detta blir för en påsk! Kanske vi ses på Påskdagen eller nåt sånt!!

Hej svejs! Ha det bra allihopa!!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Nämän visst ryms du på min kvast! Säg till när du är redo så flyger vi!! Prommissugen?

2006-04-13 @ 18:09:45
Postat av: Annika

Är du hemma?? Ja, jag behöver komma ut o frisk luft!!!

2006-04-13 @ 18:11:15
Postat av: Sussi

Självklart! var annars är man, hahaha! Badar ungar för fullt, när går vi!?

2006-04-13 @ 18:17:13
Postat av: Anki

Hälsa Wille från moster. Hit kan ni komma om ni vill:-)
Vi har inte bacillskräck:-D
Bara Jussa han skriker här för fullt: ni får inte komma, men det skiter vi i...

2006-04-13 @ 19:14:19
Postat av: Häxan1

det tycker jag åxå, Jussa kan få LIIITe magSJUKA?

2006-04-13 @ 20:31:36
Postat av: Annika

Nå men då kan Moster komma till oss o hälsa på!!

2006-04-13 @ 20:57:59
Postat av: eira

Åh hoppas killarna ska bli friska snart - inte alls kul att va sjuk till lovet.

2006-04-13 @ 21:53:40
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: kajsa

Stackars Wille! han har nog fått nåt annat efter magsjukan när han har sån hög feber. Kolla öronen...Hoppas att han snart blir frisk för Kasper har tänkt ringa honom snart...

2006-04-13 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker