Freeeedag!!!!

Äntligen Fredag! :-)

Den här helgen ska man väl kunna "fira" som vanligt. Magsjukan gick fort över, Wille spydde endast två ggr och båda gångerna var det hos Mommo. Mattias var ganska dålig under dagen igår, han hade spytt 4-5 ggr och jag hade diarre igår. Pojkarna har varit lösa i magen idag, men annars har det inte varit nåt.

Undrar om vi åkte på nån matförgiftning eller nåt, eftersom alla 3 var dåliga igår. Det enda jag kan komma på är att pojkarna var sugna på hamburgare i Luleå, och då var vi på Mac Donalds. Jag åt av Willes pommes frites. Berit och ungarna har inte blivit dåliga, och Mac Donalds var enda stället som dom inte åt på.

Nåja, magsjuka eller inte. Jag hatar allt som har med kräkningar och bajs att göra, så dasset är skurat rejält både igår och idag. Tvättmaskin går för fullt, filtar kuddar täcken är på tvätt än en gång! :-)
Ska snart gå och dammsuga och skura så man kan ha ledigt heeela helgen.

Imorgon har pojkarna bestämt att vi ska ha en taco myskväll, så vi åker till stan imorrn och handlar en massa gott. Inte nog med det, idag har jag äntligen fått Skrovmål!! Som jag har längtat, men Janne missade att köpa smältost. Men det gick bra ändå!!!

Sen det tråkiga! Usch vad hemskt med Växthuset! Det känns konstigt, fast att det inte är Mommos och Moffas längre så känns det ändå som att det var deras "verk" som gick upp i rök!

Ha det bra och sköt om er!
Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja vilken tråkig början på denna dag...skönt att ni mår bättre nu, det var nog säkert nåt ni åt...ät aldrig där nåt mera!

2006-04-21 @ 23:55:30
Postat av: kajsa

Det är lördag idag...hur mår ni?

2006-04-22 @ 18:09:36
Postat av: Sussi

Hörde att fönster blev bytta och att Gullefjun var där. Hoppas ni är krya - håll er från bacillerna nu!

2006-04-22 @ 20:34:09
Postat av: elli

Vaddå fredag? Det är ju SÖNDAG! Jag väntar ju på dina inlägg.

2006-04-23 @ 08:47:57
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Du har verkligen missat nåt igår: )
Vi blev alla proffs; D på magdans!!!

2006-04-23 @ 09:45:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Men har du ännu långfredag?????

2006-04-23 @ 11:41:54
Postat av: Lotta

Haha, jag äter bara smaksig mat.. ;) *skrattar* hoho, ni har magsjuka jämt vah? :D ahh det var verkligen hemskt det där med växthuste, tycker så synd om dom också, vad ska dom göra nu.. :S

2006-04-23 @ 12:19:03
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hoho... Var är du? Saknar DIG på min blogg - å annars med!

2006-04-23 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker