En bra dag!!

Wille fick äntligen leka med Anton, som han har väntat i flera dagar! Men en dag fick de tillsammans ändå. Lite jobbigt har det varit, han är ju ganska utmattad efter flera dagars sjuka, så han blev ganska trött emellanåt. Men roligt har dom haft!!

Så mycket annat har inte hänt, vi har varit hela dan hos Fammo o Faffa. Var ut på en prommis med Anneli, Petra och Ella och ätit god mat hela dan. Fast en sak som är positivt med magsjuka är ju att magsäcken krymper ganska mycket, så man orkar inte äta så mycket! Få se om det har gett nåt resultat på vår nästa VK möte!
Jag som hade bestämt att denna helg ska gå i matfrossans tecken. Hade tänkt äta godis, MAT, dricka gott m.m. Men det blev inte som man hade tänkt sig. Man ska nog inte planera så mycket i förväg! :-D

Till veckan har jag semester tisdag o onsdag. Som det verkar så åker jag, wille o matti (om han vill följa med) till Berit. Vi hade egentligen planerat att hon och barnen skulle komma till oss imorgon, men Berit hade glömt väskan med sina och Isaks kläder i Luleå (dom är i Lappträsk nu). Så då tyckte hon att vi kunde komma dit istället.
Så det ska bli roligt o fara dit. Vi tänkte då ta en tur till Teknikens Hus och ev. till Hägnan!
Kanske man skulle passa på och shoppa lite kläder oxå, jag skulle behöva nya byxor!! :-D
Hmmm...ingen dum idé...eller hur?? Dessutom ingen "antishoppande" guuube med heller!

Nu ska jag gå och slänga mig på soffan!
Ha en bra kväll alla bloggetilaiset!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha d så trevligt i Luleå!

2006-04-16 @ 20:22:27
Postat av: kajsa

Vad kul att få åka till Luleå och hälsa på! Du får hälsa dom så mkt från oss! jag ska till Luleå på fredag med Rådinnan.

2006-04-16 @ 20:36:52
Postat av: joannah

vad härligt att åka bort ett par dagar, och jag håller med...betydligt bättre att shoppa när man är själv!

2006-04-16 @ 21:01:19
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: elli

Skönt att ha semester för dej eftersom påsken delvis gått i magsjukans tecken. Hoppas du hittar byxor, det blir väl modell mindre nu... Själv jobbar jag men hade tänkt få vara ledig på fredag. Få se om det går, håll tummarna!!!

2006-04-16 @ 21:12:26
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Ha det så kul i Luleå. Köp tuliaisia:-D

2006-04-17 @ 14:36:34
Postat av: kajsa

Kör försiktigt i morgon!!!!

2006-04-17 @ 20:51:51
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: elli

Hoppas du kommer hem snart så du skriver lite. Det har vart kul och följa erat magsjuke drama.

2006-04-19 @ 15:40:50
Postat av: elli

Nå, är du inte hemma ännu???

2006-04-19 @ 20:12:58
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: joannah

är ni fortfarande på "semester" eller matti kanske har ockuperat datorn =)

2006-04-19 @ 21:42:08
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: kajsa

Men hallå! Hur var Luleåresan? Uppdatering!!!!!

2006-04-20 @ 07:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker