Snart.....fäääädig!

Jaha....då har hela helgen nästan gått!

Jag är nästan färdig med mina flera hundra kilo tvätt som jag har kämpat med hela helgen...

Igår var Wille såå lycklig, äntligen har han fått leka med Rasse. Rasse kom hit och dom lekte i flera timmar ute. Dom var och spionerade på våra nya grannar. Dom var bombis på att det fanns tjuvar där! :-)

Mattias var i Vuono, hos sin "vän"! :-)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Förresten, det gick tydligen inte så bra med vårt tips!
Vi blev nog för nervösa när vi hade så stor chans på 13 rätt! Men, det kanske har blvit en liten slant ändå, Hoppas jag!!!

Janne har farit till Keräsjoki för att stycka kalven som Helge sköt från fönstret! :-)
Så senare idag blir det till att "finslipa" bitarna och frysa in dom. Ska även hinna med att fara på veckans roliga grej. Jag tar ju nämligen ridlektioner, det är Lena H som är min ridlärare. Och Blake som får stå ut med mig!

Nå, nu ska jag fortsätta med min "roliga" tvätt! :-(

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har "berget" framför mej...vad har Anki för bloggadress?
Rasse var hos Kasper åxå senare på kvällen, inte bara han utan hela familjen, därav inget häxeri...
Så Kasper hade åxå en höjdarkväll...

2005-10-30 @ 15:02:36
Postat av: Anki

Helge gör ju precis som Runar varför kommer det inte i hänt i veckan? Taskigt.
Tänk Keräsjoki skulle ju bli känt:-)

2005-10-30 @ 18:30:52
Postat av: elli

Jag har nu fått tag på din, Ankis (syrrorna) och er moders (även min?) blogg och jag har skrattat då jag läst dom. Det är höjdare att sätta sej framför datorn nu när det finns så mycket att läsa, och roligt är det. Hejvejs!

2005-10-30 @ 18:41:27
Postat av: Häxan1

Jag vet, att Du behöver hjälp nu, men om ca 2 år, är jag pensionär, då kan jag vara "husa", åt Dig, om jag inte ligger på Thai play. Ja, ja, jag hör, att Du i Vuono, ropar åxå hjälp, det kommer. Vi kan ta Annas rum, nästa gång, när jag har ledig helg!
Vem är RASSE?

2005-10-31 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker