Planering...

Vi får inte så mycket gjort idag här på jobbet. Jag o Katta håller på med planering av Stockholmsresan.

-Ska vi åka på torsdag kväll eller fredag morgon? (alltså nästa vecka)
- Vill vi vara utvilade eller dödströtta?
- Vill vi ha hotellfrukost eller inte?
- Vill vi shoppa eller inte?

Nå, just nu lutar det åt att vi åker torsdag kväll. Om vi ska åka på fredag morgon måste vi ta första flyget på morgonen, och då måste man ju kliva upp typ kl. 03,00. Och sen måste ju man vara på alert till 150 % hela dagen och kvällen. Nääää....det passar inte en med sömnsjuka!! Inte orkar jag med nån julfest på kvällen om man ska kliva upp så j....la tidigt!
Och så är det ju såååå gott o äta hotellfrukost, det är ju nästan det bästa av allt.

"Mommo, du får nog då komma till oss på fredag morgon och se till så Matti kommer iväg till skolan och föra Wille till dagis!"

Igår var jag oxå faktiskt på Dambadet. Det var jätteskönt! Bäst var det ju att ligga i barnpoolen och koppla av!
Det blir nytt upplägg på vattenspinningen efter årsskiftet, hoppas att man hinner köpa ett 10 kort. Verkar vara väldigt många som intresserade!

So long....styrstång!!

Kommentarer
Postat av: häxan1

Det var det VÄRSTA, stiga OPP, före HÖNSEN, o klä på , Nä, JAG KOMMER GÄRNA, men påminn mig!

2005-12-06 @ 12:39:07
Postat av: kajsa

Vi bloggisar har ju redan bokat in oss på vattenspinningen... Var på dagis och bakade peppisar med Kasper och där bestämde våra pojkar att dom minsann skulle träffas i dag...lilla Jesper skulle åxå fråga sin mamma om han fick komma till Kasper men då sa Wille att det går inte för .....sen hörde jag inte, men jag fick mej ett gott skratt. Wille drack saft med Kasper och jag drack kaffe, berättar mer sen...jag hade en rolig stund...mazarinerna är klara...

2005-12-06 @ 13:32:26
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Kanske vi dyker upp ikväll på en fika! :-)

2005-12-06 @ 14:56:55
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Givetvis måste du åka så du hinner shoppa=)
Tuliaisia vet du....

2005-12-06 @ 21:16:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

FAN, VI HÅLLER TUMMARNA!
DOM ÄR BLÅA NU!

2005-12-07 @ 09:11:34
Postat av: eira

...vad håller ni tummarna för??? Jag måste ha missat nå?

2005-12-07 @ 10:59:23
Postat av: Annika

Vi berättar nån annan gång! Vi måste först veta om det är sant! Därför håller vi tummarna så att de blir blåa!

2005-12-07 @ 11:45:17
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: eira

Men så kan man ju inte göra - nu blir jag ju ännu mera nyfiken! Jag vill veta!!! Snällla berätta!!!!

2005-12-07 @ 18:27:00
Postat av: eira

Men så kan man ju inte göra - nu blir jag ju ännu mera nyfiken! Jag vill veta!!! Snällla berätta!!!!

2005-12-07 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker