blå blå blåa....

Idag har jag fått höra ett rykte som jag hoppas verkligen är SANT!!! Jag, Anki o mommo håller tummarna så att de är blåa. Kan i dagsläget inte tala om vad det är, dumt o sprida ut om det inte är sant!!! Men jag ska nog be till Gud ikväll!! :-)

Imorrn ska ut o julshoppa efter jobbet, det är en del butiker som har kvällsöppet imorrn. Jag har ju liksom inte (som alltid) köpt några julklappar ännu. Varje år bestämmer jag mig för att köpa julklapparna i god tid, men varje år blir det likadant! Sent som vanligt! Fast jag är kanske en vecka tidigare i år än andra år. Det mesta brukar vara slut när jag annars är i farten.

Jag har fått ont i halsen, så det är kanske min tur att bli sjuk nu. Visst skulle det vara skönt o vara hemma, men jag har inte tid att vara sjuk!!! På lördag är det julfest, plus att jag måste städa vindan på lördag!

Idag när jag kom till dagis så stod det stort på tavlan: Glöm inte att hämta era barn 11,30 på fredag. Faaan, det hade jag glömt! Personalen ska på nån utbildning eller nåt sånt. Få se hur jag ska lösa det på fredag. Måste smöra lite på jobbet, så kanske jag får sluta tidigare.

Ha det bra alla bloggetilaiset!!!

Kommentarer
Postat av: häxan1

Du, BERÄTTAR INTE TILL NÅN!
MEN HÅLL TUMMARNA!

2005-12-07 @ 21:45:03
Postat av: kajsa

Jag tror att jag åxå ska hålla tummarna även om jag inte vet!!!!

2005-12-08 @ 15:01:46
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anki

Tummarna är hållna..
Kan nästan inte jobba när man måste hålla båda tummarna

2005-12-08 @ 20:33:22
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

tummarna hålls här oxå. får man snart veta varför?

2005-12-08 @ 21:50:47
Postat av: aegnes

ps. försökte hålla tårna oxå men då fick jag så sendrag

2005-12-08 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker