Tristess!

Jösses, säger jag bara! Det verkar som att man inte har någon annan hobby än att städa. Jag snabbstädade igår bara för att kunna vara ledig hela helgen....och inte göra som man annars brukar....alltså städa hela helgen!

Men nu har jag fruktansvärt tråkigt! Jag har inget att göra.....jag skulle kunna hitta nåt hörn att städa eller röja i. Men nej, jag har ju bestämt att jag INTE ska städa denna helg!

Tidningen har jag bläddrat igenom 4 ggr nu, så vad ska jag nu göra? :)


Jag är lite smått sugen på att fara ut till vindskyddet på picknick. Men då vill jag ha Ella med mig och dit törs jag inte gå med hunden. Det finns en björn som håller till där, och tänk om Ella skulle springa på den....då lockar ju Ella med till mig!!

Nä, jag får fundera ut nåt annat!!


Jag får nog snällt sitta och vänta på att Wille eventuellt kommer hem. Han är med Janne som vanligt i Keräs och jagar älg. Han skulle kanske komma hem idag, och gör han det så kanske vi hittar på nåt. Eller nej, kom ju på att han ska på kalas idag.....jag måste ringa till Keräs och påminna honom om det!!

Hej hej....jag måste ringa!!


Nu har jag ringt!! Wille skulle inte komma hem. Han ville stanna där och sa att han går med presenten till Jesper en annan dag!!

Jaha....jag fortsätter nog att trampa runt en stund till....kanske jag kommer på nåt att göra då! Fast INTE städa!! :D

Kommentarer
Postat av: morsan

OCH, vad ska vi hitta på DÅ DÅ?

2008-09-20 @ 11:05:42
Postat av: Anki

Om ni inte har nåt att göra (ja har inget att göööö)

Kom hit=) Och städa

2008-09-20 @ 11:55:09
Postat av: Kajsa

Att di inte bara helt sonika la dej i soffan och njöt!!!

2008-09-21 @ 00:16:08
Postat av: elli

Vi måste ju fortsätta med våra planer, du vet!!!!

2008-09-21 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker