Passar på...

Mitt arbetsverktyg ligger nere för tillfället så då passar jag på att göra ett avbrott i bloggsemestern!

Vad har hänt sen sist?? Jaaa...inte mycket. Men hallå...alltså!! Medans jag läste era bloggar kom jag på en massa jag skulle kunna skriva om. Men nu är det som bortblåst!

Var i tisdags på Spakväll. Vi var ett gäng tjejer som träffades och gjorde oss vackra! :) Eller gjorde ett gott försök iaf. Vi hade manikyr, massage, fotbad, ansiktsmask, reiki healing, bastu....ja allt möjligt. Det var så roligt och härligt efteråt!!  Var hemma först efter klockan 01,00, så jag har varit helt slut dagarna efteråt. Men det var det värt. :D

Hade även besök från Syncentralen i tisdags. Datagubben var och installerade ett zoom program så nu ska jag, när andan faller på, börja läsa era bloggar ordentligt! I detta program finns även en läsfunktion, så om jag inte ids läsa själv kan jag starta programmet och då läser den åt mig! :)

Jag måste ju även tipsa er! Om ni vill åka på en minisemester och hyra en stuga så är Brändö Konferens ett helt underbart ställe. Fin sandstrand och långgrunt, perfekt för barn. Stogorna är jättefina. Ja hela omgivningen var helt underbar.
Vi tillbringade midsommaraftonen där, firade Peter som fyllt 40. T.o.m Janne som annars inte är den som tycker om att "campa" hade gärna kunnat stanna en natt till där.

Vi funderar på att hyra en stuga där i sommar över en helg....om det finns ledigt! Norrmännen brukar visst invadera stället!

Nåja, nu kom resten av gänget. Ha en bra dag!!

Min uteplats!

På Eiras begäran!! :D

Här är min fina nya uteplats!!! Är sååååå nöjd över den!!!

Omgivningen ärinte den vackraste....

image72

Huset i bakgrunden är vårt "gamla hus" som vi påbörjat renovera. Det ska så småningom bli en fin gäststuga är det tänkt. Eller ibland är det tänkt att bli en bastu där. Ja...det är inte lätt att veta vad det ska bli!! Men det är ett projekt som ligger ganska så långt borta! Först måste vi bli färdiga med vår utbyggnad vi gjort!!

Nå niin...ha det!!

Blogguppehåll!

Hej på Er allesammans!!
Det var ett tag sen sist jag skrev. Det har ju varit så vackert väder så jag har inte haft lust att sitta här inne vid datorn. Jag har inte ens hunnit med att läsa era bloggar heller. Och jag vet inte när jag kommer att ta mig tid att göra det igen.

Så jag tänkte mig som så att jag tar ett uppehåll här på bloggen. Kanske jag dyker upp redan imorrn eller om några veckor...det vet jag inte i nuläget. :D

Inte för att jag gör nåt speciellt därute. Eller...jo förresten!! Jag har ju fått min altan!! :D
Så jag sitter ju där o filosoferar en hel del! Jag är så stolt o nöjd över min altan!! Helt underbart att ha en ordentlig uteplats!!

Nu skajag ta mig lite tid att gå igenom era bloggar....man vet ju aldrig när det blir nästa gång!!

Ha det gott o njut av det vackra vädret....som kommer att hålla i sig ett tag till...hoppas jag!!!

Kram på Er ALLA!!

RSS 2.0