Måndag!

Måste bara börja med följande:

Vad glad jag blev av att höra från Dig Li. Vad roligt att höra att du trivs bra i Luleå. Jag tror jag måste nästan komma förbi och hälsa på dig när jag har vägarna förbi Luleå.....kanske man får sig något gott att fika!!! :)
Här hemma är allt bra, inte mycket som hänt med renoveringen....sen sist du var hit.
Ha det fortsatt gott.....vi ses väl snart!!


Jaha, då var det måndag igen.
I lördags var jag på 30-års kalas, en arbetskompis som fyllt 30. Jätteroligt hade vi, sjön karaoke hela kvällen.
När mickarna inte räckte till, gjorde JAG som jag o Kajsa brukar göra......fjärrkontrollen.....den funkar oxå bra!! :)

Hann även med en shoppingtur i lördags. Tog 10 bussen in till stan och sen drog jag o Katta iväg till Kemi för att shoppa. Hittade faktiskt 2 par jeans, en polotröja och en skjorta (som jag sedemera hade på mig på kvällen).

Söndagen hände det inte mycket. Men faktiskt var jag klok nog att inte dricka mycket alkohol på lördagkvällen så det kändes som en helt vanlig söndag när jag vaknade.

Var på Yoga pass på kvällen. Och det var ett ganska hårt pass, jag blev t.o.m svettig!! Men ståpåhuvet övningar hoppar jag över. Jag är så jäkla rädd att jag ska knäcka nacken. Jag hade så fruktansvärt ont i nacken i över 1 vecka efter den gången jag försökte mig på en sån övning!

Imorgon har Wille tid hos Specialtandläkaren. Hans hörntänder upptill har inte kommit än, och skulle de göra det så finns det inte plats för dom. I våras var han på röntgen för just detta, så imorgon får vi höra vad de har för planer för detta. Jag hoppas att de har kunnat se via bilderna att detta är något som kommer att gå till sig.


Just nu är jag ensam hemma. Wille o Matti är på innebandy träning. Janne är på sin "träning".
Tror jag går o kokar mig en kopp kaffe!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: elli

Sara bakade vaniljmuffins i dag så jag tog ett x antal sådanan plus en kopp kaffe.

2008-09-29 @ 18:54:19
Postat av: Anki

Nä du ska nog inte stå på huvudet=)

2008-09-29 @ 20:02:57
Postat av: Kajsa

Tänkte faktiskt på oss häromdagen när jag satt ensam i soffan...singstar!!!!Vad kul att du hittade kläder åt dej själv!

2008-09-30 @ 08:32:46
Postat av: kerstin

hoppas det ordnar sig med Willes tänder.

2008-09-30 @ 21:24:04
Postat av: MorsanBaloo

Men hujja, stå inte på huvudet!

2008-10-01 @ 00:06:07
Postat av: Maria

Prinsessan har samma med en tand, den ska dras ner med en kedja som ska sitta i en tandställning... kedjan ska dit på måndag...

2008-10-03 @ 17:21:13
URL: http://mimmimaria.blogg.se/
Postat av: Nina

Ebba har oxå pboblems med en tand som inte kommer ner...men det är en framtand...och jag har frågat vad de skall göra åt det, men jag får aldrig svar på det grr

2008-10-03 @ 19:56:43
Postat av: morsan

HAR DU redan STÄDAT FÄRDIGT, eller har Du paus?

2008-10-04 @ 15:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker