Lång Dag!

Hujja vad denna dag har varit lång....eller fortfarande är lång!
Jag var så nöjd över att jag hade sovit ända till kvart i åtta....men tji fick jag när jag kom på att tiden ju dragits tillbaka en timme.
Förmiddan var så himla lång, vid halv tio tyckte jag att det var dags för lunch....vi hade ju varit vakna hur länge som helst! :)

Har haft en liten rensar dag. Har gått igenom Willes kläder. Han har vuxit så hiskeligt på längden. Inte mycket som blev kvar i garderoben.
Berit med kidsen kommer till veckan, så då skickar jag med några påsar kläder så får hon kolla om hon vill ha nåt av det till Isak.
De kommer på Torsdag och stannar till Fredag.....ska bli så kul. Vi kom fram till att vi inte har setts på hela sommaren. Jag o Berit sågs sist när vi var till England i Maj!!!
Men den här sommaren (som aldrig kom) har gått så ruskigt fort.....det var som att man inte hann med alls!
Men nu ska vi umgås i 2 dagar iaf. Blir det bra väder tar vi en utedag i Seittu o grillar lite korv eller så.
Men vi får hålla tummarna på att vi inte blir förkylda eller får nå andra basilusker....annars kommer dom inte.
De ska nämligen ner till Lund senare i höst, Ebba ska opereras....hon är ett hjärtebarn. Men de har ej fått någon tid ännu, så de kan ringa när som helst och då blir det för dom att åka. Så basilusker måste dom försöka undvika.


Nu till något helt annat! Röda Skor med Isterband.
Har haft en del förfrågningar här på bloggen. Många som är ute efter den.
Ber Er som vill ha den att maila till:
[email protected]. :)

Nu ska jag se om det finns nåt att äta innan det vankas Yoga!
Och jo, jag har faktiskt försökt stå på huvudet igen....och det har gått bra! Men jag är väldans försiktig, om det minsta lilla känns i nacken.....då skippar jag det! :)
Jag måste oxå faktiskt göra reklam för Yoga. Otroligt bra om man är stressad. Och det är bra träning, man blir så mycket smidigare och musklerna får jobba. Har ni möjlighet så hoppa på en kurs.

Nåja, önskar en fortsatt bra lååååååång dag!!!!

Kommentarer
Postat av: MORSAN

Så, JAG ÄR INTE ENSAM, med LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA DAAAAAAAAAAAAAN, tycker att DET HAR VARIT J.....ligt LÅNG dag idag!

2008-10-26 @ 16:19:33
Postat av: Anki

Ja mina dagar är då inte långa.

Fan hinner knappt stiga upp så är det kväll och ännu värre på jobbet.

2008-10-27 @ 20:25:51
Postat av: Anki

Glömde ju=)

"Vår" låt verkar vara poppis=)

Bara för att vi älskar far och mor och våra röda skor.

2008-10-27 @ 20:26:57
Postat av: Nina

gårdagen var hemsk lång hos oss också....jag kan inte fatta hur en timma kan göra så mycket.

2008-10-28 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker