Vilken succe!!

Teatern i Fredags var JÄTTE bra!! En av de bästa jag sett hittills. Inte bara för att Janne var med där, utan hela handlingen var suverän och proffsigt gjord. T o m Wille tyckte den var jättebra och spännande så han ska/vill se den en gång till.

Jag rekommenderar ALLA att verkligen gå och se den. Följande föreställningar kommer:
Onsdag 12/11 kl 19,00
Fredag 14/11 kl 19,00
Lördag 15/11 kl 17,00
Onsdag 19/11 kl 19,00
Fredag 21/11 kl 19,00

Även om teatern var så bra så måste jag ju säga att Janne var oxå otroligt duktig!! Jag trodde faktiskt inte detta om Janne. =D
Det här var hans "grej", kolugn och riktigt proffsig!!!
Fast alla medverkande var skitduktiga, så otroligt BRA!!

Jag skulle kunna skriva hur mycket lovord som helst om Teatern.
Men det jag vill ha sagt: GÅ OCH SE DEN, DEN ÄR JÄTTEBRA!!!!!!!


Helgen har vi spenderat i Keräs. I lördags var jag med E & T till stan på shoppingrunda. Vi var och spanade in nya köpcentret. Fast där köpte jag inte nåt. Men vilket ställe, rena rama Stockholms stuket! :)
Sen var vi en sväng till Ikea. Fyndade en ny reflexväst åt Wille och en stekpanna åt mig.
Tog oss en liten fika oxå.

Ja, mycket mer har det inte blivit.

Nu ska jag sätta mig och läsa era bloggar. Tror inte jag läst på en vecka. Så jag har nog mycket att läsa igen! :)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: elli

Ja den var verkligen bra!!! JAnne var hur cool som helst. Tänk vad mycket dom måste lära sej utantills egentligen!!

2008-11-10 @ 18:58:14
Postat av: Anki

ja den var skitbra=)

2008-11-10 @ 19:02:22
Postat av: MORSAN

Ja, DET VAR SUCCEE!

Nu kan Micke Persbrandt vara NERVÖS, när VÅRAN EGEN Janne, ska TA ÖVER och ÅKER till HOLLOVOOD, med frun och barn.

2008-11-10 @ 19:08:54
Postat av: Lena Pesula

Hörde av mamma att det hade varit succé. Hon tyckte det var otroligt roligt.

Hon säger att Janne är så rolig och förgyller verkligen deras teaterrep.

Ha det gott

Kram Lena

2008-11-11 @ 10:47:13
Postat av: kajsa

Att Janne är bra är ju ingen nyhet för oss som var med på helens fest...!Hoppas jag åxå hinner se den...just nu har Kasper snart 40 graders feber...

2008-11-11 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker