Jaja!!

Måste väl kanske skriva ett nytt inläägg.

Varje gång jag skriver ordet inlägg så tänker jag på inlägg till skor.
Det känns fel att skriva - nu ska jag skriva ett nytt inlägg!! :D

Nå, helgen som gick då!!

Jätteskoj o trevligt var det i Luleå. Eva bjöd på god mat, och Tony hade fyllt baren med allt möjligt gott. Men problemet var att vi glömde bort att smaka på allt det goda från baren.

Lite tungt känns det nu efteråt. Pointsräkningen var bara stora kryss under fredag, lördag och söndag. Och vad svårt att hitta inspiration att börja räkna på nytt!! Men jag har kämpat och det har gått relativt bra!!
Problemet blir ju att jag ska kryssa på lördag igen. Jussa fyller ju år, och där lär det bli massa gott att smaska på igen!!

Men det ska jag nog klara av gå igenom oxå.
För sen blir det inte något förrän i Mars, då det vankas fest igen.

Ja, vi kommer ju att ha två kalas hos oss under februari. Men då ska jag göra mitt yttersta att försöka låta bli tårtorna!!

Annars händer det väl inte så mycket. Ska strax hoppa in i duschen, för säkerhetsskull. Jag är annars en morgonduschare. Men det är tydligen nån vattenläcka här i byn. I morse var det väldigt ont om vatten. De fyller vatten till pumphuset nu hela tiden, men i natt ska de tydligen försöka lokalisera var läckan är när hushållen inte använder så mycket vatten. Så då är det nog bäst att vara på den säkra sidan ifall det är ont om vatten imorrn bitti.

Men först ska jag nu maila min intresse anmälan till klassträff. I maj ska vi ha återträff för oss som gick 7-9. I år är det 20 år sedan vi gick ut nian (men det känns givetvis som att det var för betydligt färre år sedan). Vi har inte haft nån träff ännu, så det ska bli väldigt roligt att se hur alla ser ut idag.

Nåja, ha en bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Skulle oxå ta det säkra före det osäkra och duscha på kvällen, fast det är betydligt skönare med en morgondusch.

2008-01-22 @ 20:37:15
Postat av: Mia

Ahaaaa, var de därför de var så lite vatten i min dusch imorse! Och jag tänkte att fasen, nu är de nått fel i vårat hus och vad kommer hända nu.... Kanske man borde fixa lite vatten i någon tillbringare ifall de är nått som tar tid att fixa. Hoppas räknande av points gått bra idag. Kram

2008-01-22 @ 20:44:19
URL: http://www.marwels.se
Postat av: Kajsa

Det gick bra i Kalix! har gjort semlor i dag och hör och häpna!!! Dom var goda!!!!

2008-01-22 @ 22:39:49
Postat av: Catharina

Häftigt med klassträff, hur har alla hittats, är det genom stay friends ?

2008-01-23 @ 08:56:37
Postat av: Anonym

Vad roligt med klassträff, tror att min gamla klass ska ha i sommar!

2008-01-23 @ 19:52:59
Postat av: morsan

Hej po Er allihopa, hoppas Ni har blivit FRISKA dar borta!
Vi har det bra!
Puss o kram,
Oj , GLOMDE, ge en PUSS ot Johan, av Mommo!

2008-01-24 @ 04:29:31
Postat av: Katja

Kul med klass träff! Vi ska ha i juli,alltså alla -73:or.

2008-01-24 @ 08:57:01
Postat av: Anki

Glömde smaka allt i baren?????
Hur är det möjligt?
Blev ju ett bra "skoinlägg" =)
Banta inte ihjäl dig nu

2008-01-24 @ 09:24:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

vinkelivink !!
Är ni friska där norröver??

2008-01-24 @ 13:17:50
Postat av: elli

HUR hann du inte smaka av allt i baren???????

2008-01-24 @ 19:42:08
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: joannah

Trevlig helg!

2008-01-25 @ 17:26:51
Postat av: Linda

Trevlig helg :)

2008-01-25 @ 18:58:33
Postat av: Maria

"Man går inte alltid och lägger sig som en ViktVäktare men man vaknar alltid som en... :)" (Gammalt ViktVäktarordspråk)

2008-01-26 @ 18:51:49
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker