15 dagar!!

Ja, 15 dagar tog det innan plåten blev diskad!! :)

Igår for jag med tjejgänget till Jokkmokk på marknad. En lååååång dag blev det. Vi åkte hlav nio på morgonen och var hemma åtta på kvällen!! Vi hann även slinka in i Vuollerim för att hälsa på Stina!! Men vilket fint hotell det var!!

Vi strosade runt på marknaden i nån timme. Vi hann inte gå igenom hela marknaden. Fyndade godis åt ungarna och sidfläsk åt Janne.

Vi hade en riktigt trevlig biltur med en chaufför med stort tålamod!! :)
En o annan dryck slank ner i magen så det blev en hel del kisspauser efter vägen!!

Väl hemma så är det första jag ser att plåten faktiskt är diskad!!! :D
Är riktigt stolt över mig själv att jag stod ut med att se den på bänken i 2 veckor!!

I fredags var jag o bastade och badade isvak. Andra gången som jag vågade doppa mig i det iskalla vattnet. Men skönt var det!!

Igår kväll när jag la mig hade jag en massa idéer på vad jag skulle skriva....men nu är det som bortblåst!!
Kanske jag kommer på det en annan dag och delar med mig!!

Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Måste verkligen berömma dig, vilket tålamod!

2008-02-10 @ 11:36:33
Postat av: elli

Jag har aldrig varit på jokkmokks marknad.

2008-02-10 @ 12:16:01
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vilken kanonhelg du har haft!!!

2008-02-10 @ 15:46:07
Postat av: Nina

Tänk att nu är plåten ren och fin igen:)

2008-02-10 @ 20:24:44
Postat av: Kajsa

08:13 och ingen bebis ännu vad vi vet i allafall...jag väntar...och väntar...

2008-02-11 @ 08:13:31
Postat av: Catharina

Du har verkligen lyckats med sådant som inte många klarar av, bra jobbat !

2008-02-11 @ 08:16:17
Postat av: Linda

Wow, jag är helt impad! Jag hade nog inte orkat se den så länge, måste testa nån gång. Jag var oxå sugen på Jokkmokks marknad, fast det kändes inte som det var läge för det!

2008-02-11 @ 11:13:14
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: kerstin

har varit en gång på marknaden,du hade nog bättre tur med vädret, det är alltid så kallt.anske det kan jämföras med isbad.

2008-02-11 @ 15:43:27
Postat av: Maria

Bra kämpat!!

2008-02-12 @ 19:55:55
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker