FTV

Idag var det dags för besök hos tandläkaren. Det var tänkt att tanden skulle rotfyllas idag men icket. I ena roten var det ännu infekterat. Ny tid igen om drygt 1 månad.
Usch vad jag gruvar mig inför slutsumman sen....fy, det finns ju andra saker man vill sätta pengarna på!!

Wille har tagit ledigt från skolan imorrn. Han är i Keräs på älgjakt. Åhhh så han har sett fram emot att få vara med.
Janne hämtade honom från skolan idag och dom har suttit på pass under eftermiddan, men inga älgar syntes till. Hoppas att det händer nåt imorrn så Wille verkligen får vara med när det händer!! :)

Nog är det typiskt. Jag hade tänkt passa på att städa lite nu när jag inte har nån liten gosse hemma. Men vad händer?? Jo....jag "filar" en "liten" stund....men blir medvetslös. Fast, jag har inte dåligt samvete för det. Jag har inte sovit på soffan på flera veckor (kors i taket)!!!


Jag måste ju avslöja en sak. Jag har lyckats hitta en bra funktion som jag kopplat till bloggen. Där kan jag sitta o spionera på vilka som besöker min blogg. Fan vad kul det är. Nu har man en liten överblick på vilka som läser. Det är bara roligt tycker jag!! Så ALLA tjuvläsare, fortsätt gärna läsa min blogg....jag har inget emot det. Men visst skulle det vara roligt att få en kommentar av Er. =D


Tror jag kryper ner under täcket nu!! Sov Gott!!

Kommentarer
Postat av: Lee

härligt med rotfyllning också ;) inte bara räkningen jag skulle gruva mig för! :D

2007-09-05 @ 21:55:06
Postat av: sussi

Har du åxå kopplat i en räknare?? Visst är d trevligt att se sina besökare ;)
Är SÅ trött, orkar inte vara social alls - hoppas man kommer i rätt gängor snart, orkar inte mer än göra d dagliga så stupar jag :(
Ha d gott,
krams

2007-09-05 @ 22:04:05
Postat av: Ulle

Gruvar mig tom inför en vanlig tandläkarundersökning.

2007-09-05 @ 22:20:10
Postat av: Kajsa

Jag vågar inte ens gå dit för en vanlig undersökning...har tappat delar av två plomber för flera år sen...Vad har du kopplat för en grej till din blogg? Är det en räknare eller?

2007-09-06 @ 06:59:46
Postat av: Katja

Det är ju ruskigt dyrt med tandläkaren,det är tur att det är gratis för barnen i alla fall!!

2007-09-06 @ 07:58:06
Postat av: morsan

du KOM INTE till gumpan, igår, ändå, att du VAR NÄSTAN, BARNLEDIGT!
Och TILL ER ALLA, kom Ni ocså, det VAR MKT BRA, ALLAFALL för min kropp ;-)

2007-09-06 @ 08:00:57
Postat av: kerstin

Man skall aldrig ha dåligt samvete när soffan är skön då njuter man bara. tandläkaren är inte rolig att gå till än mindre att han sedan skall ha betalt oxå. Ha det bra.

2007-09-06 @ 15:12:24
Postat av: Anki

Jag vill också ha en sån så att jag kan se alla mina tjuvläsare=)

2007-09-06 @ 15:39:11
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

hej! kan du viska var den grejen finns? å hur går d för wille med lappen?

2007-09-06 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker