Nu är det Jul..

..här i vårt hus!!

Idag har jag städat som en tok. Fy fan vad skitigt det vra. Har ännu golven att ta, men det tänkte jag ta imorrn om jag ids.
Mommo har varit och hjälpt mig lite. Tack!!

När Wille kom hem från skolan då började vi att julpynta. Åhhhh det är så mysigt!!

Tog några bilder med mobilen....inte så bra kvalité men håll till godo.



Här är Willes favvo tomte och julbocken han fyndade i Luleå, då jag åkte till England.

    

Mina nya svarta gardiner.

Alltså, jag blir galen på mobilen. Det ska vara 3,2 megapixel, men bilderna blir usla. Problemet är att den är så seg, tar flera sekunder innan den tar bilden och då har man ju hunnit skaka till den hundra ggr om!!

Här nedan är mina nya garderober.



Imorrn bitti vid 7,30 åker jag med Mommo o Moffa till stan. Moffa ska på provtagning och sen efter det far vi och handlar lite. Men det finns ju ingenstans att handla just nu. Ica Maxi är så tomt, finns inget att handla för tillfället. Prix/Konsum klarar jag inte av, finns inget att handla. Jag har försökt några ggr, men när man kommer hem finns det inget att äta ändå!!

Måste iaf på Rusta och köpa en chokladkalender åt Wille. Det har han beställt. Och givetvis måste vi ju köpa TV.s julkalender oxå!!

Nåja, nu vet jag inget mer!! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kände mej alldeles handikappad i dag...men åt veckan blir det ju bättre med handeln!

2007-11-27 @ 21:49:14
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: joannah

håller med, kan inte heller handla på konsum!

2007-11-27 @ 22:14:49
Postat av: Ulle

Gillar tomten! så fin den var.

2007-11-27 @ 22:44:30
Postat av: Katja

Snart får vi ett nytt fräst ICa Maxi!!

2007-11-28 @ 09:01:05
Postat av: Maria

Så fint du har! Ingen jul blir det i mitt hus i år. Det blir live i Globen till helgen med start på fredag, pappa dumpar vi i nån bar :)

2007-11-28 @ 19:54:48
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: anisa

De är ju så mysigt med jul!!! Jag har plockat fram de förra veckan! Tjyvstartade lite;D

2007-11-29 @ 19:26:58
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: anisa

Glömde fråga vad de är för fel att handla på mitt jobb? ;)

2007-11-29 @ 19:29:02
Postat av: anisa

Visst förstår jag att de är lättare att handla där man är van att göra de. Så är de ju med allt;) Ha en bra helg du med!!!!

2007-11-29 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker