Då var det över igen!

Helgen alltså! Usch vad det går fort.

Berit o ungarna kom igår. Vi käkade lite mat och satt o surrade till strax före elva! Ungarna busade o hade jätteroligt. Isak diggade till Lordi. Han är Mr Lordi själv!! Herregud vad man får skratta åt honom när Hard Rock Halleluja spelas! :)

När Isak skulle i säng så var han lite vilsen. Han trodde att han skulle hem o gick mot hallen med pyjamasen på o vinkade o ropade Hej Då!! :D

Idag har det inte hänt mycket. Berit o Co åkte redan på förmiddan...de skulle till Lappträsk. Wille drog iväg till skolan för att åka kälke i backen. Jag la mig på soffan o tittade på ett älgprogram som gick på Animal planet! Och här sitter jag nu och funderar på vad man ska göra till middag! Har ingen idé alls på vad man ska hitta på!

Undrar hur Ikea klarade sig utan mig! Tog mig inte dit för att spana in kalasfynden! Hoppas att det gick bra ändå för Inkos företag!! :)

Nå, nu ska jag ta mig i kragen o fixa middag!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag ville fara till Ikea men det ville ingen annan...så jag undrar åxå hur dom klarat sej utan mej...tänk på alla gratifikationerna...ballongerna...you name it!!!
Suck!!! Kanske på 2 års jubileet då? Eller så kan man ju springa där och tro att man blir den miljonte kunden för andra gången...men så kundvagnen skulle fyllas med mkt smått och gott!!!

2007-11-18 @ 15:42:36
Postat av: Ulle

Här är middagsproblemet lösr - mamma bjuder :)!

2007-11-18 @ 16:39:03
Postat av: morsan

Våran MIDDAG, blev RÄDDAD, blev BJUDEN hos FASTERÅESTER, gott!

2007-11-18 @ 19:05:23
Postat av: elli

Vad roligt du haft i helg med kompis och mys.

2007-11-18 @ 19:43:00
Postat av: Anki

Ja går det företaget i konkurs då vet vi att det är ditt fel och ingen annan=)

2007-11-19 @ 17:59:52
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: krätte

Jag har också börjat röja hemma lite. Om nytt kommer in så måste nåt av det gamla bort/ut. Så tänker jag. Ha det bra!

2007-11-19 @ 18:30:19
Postat av: Nina

Jag for inte heller på 1-årskalaset....inte hinner man med allt. säger som Kajsa att kanske 2 års kalaset får besök av mig.

2007-11-19 @ 21:12:29
Postat av: Katja

Kunde inte heller fara till kalaset,har jobbat!

2007-11-20 @ 09:13:25
Postat av: morsan

SKRIV du om VÅRAN RESA till Ikea........................

2007-11-20 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker