...

Jag har ju för en gångsskull satt en vanlig, typ linneduk, på köksbordet. Jag har ju alltid annars en vaxduk.
Och nu har familjen fått hårda direktiv att inte försöka skita ner den på en gång. Det skulle ju vara kul om den höll sig ren iaf en vecka. :)
De måste försöka hålla sig ovanför bordstabletterna!!

Ikväll satt jag o Wille och tog en kvällsfika med Te, Oboy och rostade mackor. Mumsigt värre hade vi. Wille satt med sin kopp oboy och var sååå noga med att inte drälla. Plötsligt fick han hål i hakan och det rann oboy efter hakan. Wille blev så förskräckt och tittade direkt på duken. Sen utropar han: YES!!! Jag missade duken, det hamnade på tröjan och byxorna istället!! :D
Hahaha...vi blev så fulla i skratt båda två!!

Imorgon blir det en lång dag. Jag ska jobba 8,00-17,00. Det var ju ett tag sen sist. Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Jag är nog som en död sill imorrn när jag kommer hem.
För övrigt har jag varit såå trött hela veckan.....ja eller i flera veckor. Idag när jag kom hem la jag mig på soffan och slumrade till en stund innan det var dags för att laga middag. Efter middan var jag så jäkla trött igen. Låg på soffan och försökte verkligen hålla mig vaken, men det gick inte. Så den här natten blir nog bara skit. Kommer ju inte kunna somna i första taget! :(

Nåja, tror jag ska lägga mig och läsa en stund. Jag håller på och läser en av Mattis böcker.  Tordyveln flyger i skymmningen av Maria Gripe.
Det är ju typ en ungdomsbok, rätt så stor text så det går relativt bra att läsa den. Jag måste säga att den faktiskt är rätt så spännande. :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: Ulle

Vilken tur att han missade duken ;)

2007-11-29 @ 21:07:11
Postat av: Kajsa

Hahahaha...vad gullig han är Wille! Yes!!!
Tur att det är helg så du får sova ut två morgnar.

2007-11-29 @ 21:31:11
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: Emma

Önskar vi kunde ha en linneduk elelr duk
överhuvvudtaget
busungen river ju ner den hela tiden ..hehe att han är söt wille :-)

2007-11-29 @ 21:44:31
Postat av: Katja

Törs inte ens täncka på att ha linneduk, vi har en liten tös i huset som alltid vällter nåt när hon äter.

2007-11-30 @ 09:49:45
Postat av: Linda

hahaha, härlig kommentar från Wille :)

2007-11-30 @ 11:18:47
Postat av: Nina

Vilken kille, tänker på mammas duk *ler*

Känner igen det att man vill ju att duken skall hålla sig fin mer är EN dag :)

2007-11-30 @ 13:57:58
Postat av: Nina

Glömde en viktigt sak. Har du testat ljudböcker, finns många bra sådana på bibblan och man kan "låna" via nätet också, man laddar ner dem och kan lyssna på dem typ en månad eller så....om jag minns rätt.

2007-11-30 @ 14:00:08
Postat av: Anki

Hahahahaha vad jag skratta åt Wille =)
Tur han missade.
Vi har ljudböcker på nya Maxi. Alla "senaste".

2007-12-01 @ 17:26:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Tack för i dag!

2007-12-01 @ 21:27:38
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: catharina

Vilken duig killa, han hade fattat mammas direktiv ! Hårda bud

2007-12-02 @ 08:28:33
Postat av: mommo OCH MORSAN

MOMMO, kan TVÄTTA DUKEN OCH STRYKA!
Så SPILL NI BARA;-)

2007-12-02 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker