Den sista Happisbon..

...har varit på IKEA!!

Ja...han har sagt att han kommer att vara den sista Happisbon som överhuvudtaget går in på IKEA!! OM...han ens går in där!!

Janne förståss!! :-D

Jag lyckades lura in honom där igår! Vi var o tittade på garderober och annat småtto gott!
Hittade en "upplampa" till vardagsrummet, och Willes "rymdlampa" fanns oxå att få tag på!

Nu ska bara här mätas o kollas vilken garderob vi lyckas få in i nya sovrummet!

Var ävenin på Elon och hittade kakel som jag fastnade för till badrummet....få se bara om domlyckas få in det till butiken oxå! Men först mätas o kolla hur mycket det går åt!

Sen var vi oxå på möbelhuset och beställde en ny TV-möbel....dom hade inte den på lager....så den får man oxå vänta på i 2-4veckor.Men det blir nogbra så småningom!! :-D

SÅ SNART....SUSSI!!! Får du kommatill mig och inreda/feng shuia. Vi måste säkert fara o shoppa lite nya grejer oxå!! :-D


Idag har det varit arbete, inte så farligt faktiskt. Dagen gick fort....mycket att göra. Men ändåinte upp över öronen iaf!!

Nå niin....ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: joannah

jag trodde peter åxå skulle sätta sig på tvären när jag ville på IKEA första gången men icket! Fast han säger nu att han aldrig mer ska gå in där eftersom sist vi var så fick vi köa i en timme...

2007-01-09 @ 18:57:27
Postat av: Kajsa

Hadde är INTE den sista Happisbon som går in på Ikea...Det finns en i Tossa åxå! Jag nämnde för dom att din Janne ska bli den sista och då sa A att han är det...och så blev det åxå...Har inte hadde fått spysjukan ännu? I så fall måste ni ju komma till helgen så han får sin vinst...

2007-01-09 @ 19:05:30
Postat av: Anna-Lena

*skäms ihjäl*, men JAG har inte besökt Ikea än..:(, men nu kanske jag räknas som Kalixbo;)..

2007-01-09 @ 19:58:06
Postat av: Nina

Min pappa blir nog den sista på Ikea!!!

Undrar om det är samma rymd-lampa som Emmy önskade sig av tomten....jag frågade om hon skulle ha en lampa som lyser med månar och dylikt....
Snacka om att jag varit fördomsfull och tänkt att inte vill en åttaårig tjej ha en sådan lampa, men hon gillar den :) och jag förstår att Wille ville ha en sådan för den är ju fin!!!

2007-01-09 @ 20:00:40
Postat av: anna

vi var också på IKEA igår -hela högen...

2007-01-09 @ 20:20:06
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Vivi

Åhåå, själv fick jag in min sambo på IKEA första veckan, köttbullar till lunch samt inköp av gardinstänger bara det att när vi kom till kassan tog han ungarna ut i bilen och hann ringa 2 ggr och fråga hur lång tid det tar innan jag hann passera kassan. Tror inte jag får in han dit fler gånger.... =)

2007-01-09 @ 20:41:17
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anki

Han var nog inte den sista:)
Jussa har inte vart där än. Hahaha han vann över Hadde.
Han är ju knapsu som springer på IKEA (janne alltså)

2007-01-10 @ 08:09:52
Postat av: Ulle

Inte illa att du fick med Janne till IKEA.
Du gör rätt i att anlita Sussi. Det brukar jag oxå göra eller rättare sagt hon brukar ta tag i saken själv när hon är tillräckligt less på att jag aldrig kommer till skott. Hon har verkligen blick för det och jag brukar bli såå nöjd efteråt :o)

2007-01-10 @ 08:58:33
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jamän självklart kommer jag på shoppaturné!!
Säg bara till ;)
Ha en kalasbra dag!!

2007-01-10 @ 10:11:24
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Det är sååå kul att gå på IKEA och planera och fundera... smaka deras, morotskaka mums !!

2007-01-11 @ 13:06:51
Postat av: Linda

Jag har tom fått med mig Kim dit, tror faktiskt att han gillade det fast man inte får säga det högt*asg*

2007-01-12 @ 19:17:14
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker