Värme....

...äntligen lite värme på gång. Men fy tusan vad det är kallt här i stan. Det kommer såna isande vindar från "vattnet". När man kommer hem så är det rena rama sommarvärmen!!

Det ni stadsbor!! Flytta ut till "bun", det är mycket "pättre" där!!!

Ikväll ska jag försöka orka med en akutstädning så att man kan vara ute heeela helgen, slippa tänka på städa! Det är väl lovat kanonväder hela helgen.

Vi har tänkt börja grundmåla "gamla huset". Det blev lite panik i höstas när Janne o Moffa skulle spika brädfodringen, så Janne hann inte grundmåla brädorna. Så just nu ser huset ut som en polkagris!! :-D

Tänkte oxå att vi skulle hinna cykla till Lövheden och hälsa på nya stugägarna där!!!

Annars blir det att ta det lugnt! Fast det är några här på jobbet som ska ordna grillfest imorgon, men jag vet inte om jag ids fara. Det får man se imorrn!!!

Ha en trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja här e varmt å gött - ENDAST +35 grader här på framsidan - skönt värre!

2006-05-05 @ 17:44:55
Postat av: vivi

Tack desamma, trevlig helg!
Hmmm, tror du att eran kräkhistoria kan smittas av att man tjuvläser bloggen?? Vaknade i morse med bägge killarna magsjuka, tömmer från var sitt håll! Skitsnack......fint väder där ute iaf. (Hemsk mamma, smet ut en timme när killarna sov på köksgolvet!!)
Hejpa, ska ta steget o svänga ner till er nån dag, brukjar titta från "storvägen" där är Annikas hus!

2006-05-05 @ 17:47:46
Postat av: Anki

Vem är nya stugägaren?

2006-05-05 @ 19:02:06
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

Jag har ju försökt få gubben att flytta ut i eran by - men han vägrar ju!!

2006-05-05 @ 19:18:47
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: anna

har också försökt få min kära sambo till er "bu", utan framgång kan jag meddela! Trevlig helg!!!

2006-05-05 @ 20:05:35
Postat av: Häxan1

Det har varit, RIKTIGT SKÖNT, ute, nästan, som i TALIJAN!

2006-05-05 @ 20:58:06
Postat av: elli

Jag har krattat och skolat om lite planter idag. Det är ju verkligen kanonväder. Nog har vi tur här i grannbuarna!

2006-05-06 @ 20:04:56
Postat av: Lotta

jag ska åxå måla huset.. :D var du på grillfesten?? sara tänkte ta med mej dit, fast sen våga hon inte.. ;)

2006-05-06 @ 20:47:06
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Lite trist nu när ett polkagris hus är målat...Jag gillar polkagisar...Du har väl kommit i håg att smörja in dej ordentligt nu! Du såg ju ut i går som om du kommit hem från utlandet! Å så shortsen på i dag...

2006-05-07 @ 08:49:55
Postat av: elli

Vad du e seg på att uppdatera dej. Nästan lika seg som jag...

2006-05-08 @ 19:58:06
Postat av: Sussi

Tack för en superduperkväll - d var skoj att så många kom! Å vilken present!!! Nicke pratar jobb här ;)

2006-05-08 @ 20:48:06
Postat av: Cessi

Vad händer?
Nyfiken!

2006-05-09 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker