Helgen som gick....

......alldeles för fort!
Ska väl oxå försöka sammanställa om hur helgen har varit. Fast att det snart är en ny helg! :-D

På Fredagkväll fick vi finfint besök av familjen Granvik och Cessi förståss! :-)
Vi hade en jättetrevlig kväll som gick i romantikens tecken (som Cessi sa). MEN, jag och Cessi väntar fortfarande på en del info om detta!!!!

Cessi - Vi får väl fortsätta nästa gång du kommer!! He he he!

På lördagen cyklade jag och Wille till kyrkholmen och planterade lite. Det var jättekul att plantera, men det beror nog på att det är en del år sen sist man gjorde det och då var det inte särskilt roligt!
På eftermiddan när vi kom hem därifrån slog ju tröttheten till. Lagade snabbt lite middag och stupade sen en stund (typ 2 timmar). När jag vaknade hade vi ju fått finfrämmande igen. Hugo och lilla Daga med familj!
Hadde hade (hmmm, ser lite konstigt ut) ordnat herrbastu, så jag, Ditte och Joannah hade en trevlig stund med de små inne.

På söndan var jag redo för plantering igen, och precis när vi var på väg kom det meddelande om att det inte fanns plats för plantor. Så det blev en ledig dag. Var ute och "plockade" hundskit istället! :-(
Hade hellre planterat! :-) Och Wille bar skräp till vår egen majbrasa.

På kvällen var det dags för majbrasan, jag och Wille cyklade dit och var där en stund och tittade på den "stora" brasan. Sen bar det iväg hemmåt till den riktigt stora majbrasan. Där hade vi ännu en jättetrevlig kväll med Mommo, Moffa, Joannah, Musse, Anki, "Fammo" och Jussa!
Men stadsborna stannde inte så länge.

På måndan cyklade vi iväg till Granviks och planterade lite till. Och på kvällen fick vi ännu en jättetrevlig stund med Kajsa, Kasper och Joannah. Vi åkte till Tampis och inhandlade stövlar m.m.

Alltså!!! Sammanfattningsvis, så har vi bara haft JÄTTETREVLIGT hela helgen!!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Allt dedär lät ju himla najsigt - FASTÄN inte jag var me, :D hahaha! Nämän är d Hadde som blitt romantisk på gamla dar ;D, hade han ordnat en "såndär" tuppervarefest hehehe!!! (Du vet hur otroligt skämtsam jag kan vara ;D)

2006-05-03 @ 14:28:15
Postat av: Kajsa

Är det både Hadde och Janne som ska stå för informationen åt dej och Cessi next time?
Jag och Emma har gjort silverekarna klart i dag...nu finns ingen plats så jag har blivit fri att fixa min egen rabatt...alltså den ute...hahaha

2006-05-03 @ 15:36:17
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anki

Tack för senast:-)

2006-05-03 @ 19:52:27
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Å vad d var kul å komma förbi å prata av sig - ler fortfarande :D! Men nu över till problemet - HJÄÄÄÄLP DATADOKTORN!!!! Kikar in på msn imorrn, behöver lite guiding!

2006-05-03 @ 21:35:20
Postat av: Lotta

haha.. jo hörde att det fanns en massa pojkar där, fast e dom nå fian då? ;) haha.. :D

2006-05-04 @ 08:35:08
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Lotta

men moster, har man nyss blivit dumpad så e alla killar min smak.. ;) *skrattar*.. se till så sara får jobba hårt idag.. :DDD

2006-05-04 @ 09:14:00
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Du sitter väl vid datorn hela dan, och ha inte uppdaterat dej. nu är jag faktiskt lite besviken.. :)

2006-05-05 @ 09:35:32
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker