Snart veckan slut

Nu börjar det äntligen gå mot rätt sida av veckan, och då är det inte många dagar kvar till helgen. Usch vad det känns tungt att jobba. Jag vill bara vara ledig!

Fast det blir nog inte så mycket till ledighet denna helg. På lördag är det loppis på Folkets Hus, och då blir man där från 10-16.
Jag hoppas att jag får se några bloggetilaiset som kommer och fyndar bra saker!! :-D
För allmänheten är det loppis mellan 11-15. Många bra grejer kommer det att finnas på vår loppis!!! Missa inte detta. :-D

Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag och Sussi har faktiskt varit duktiga med att komma igång med promenader. Fast ikväll blev jag lat. Jag for och darrade fläsket istället!

Nu blev ni säkert nyfikna! :-D

Har ni sett på TV-shop, den där "plattan" man har på tex magen som "darrar". Mommo och Moffa har köpt i Thailand en sån, fast denna är som ett brett bälte och den darrar runt hela magen och ryggen!

Jag har provat den i 3 dagar nu...och faktiskt....det känns i magmusklerna! Det är ju inte nån fruktansvärd träningsvärk, men det känns att man gjort nåt med magmusklerna. Den är inställd att man ska köra i 20 min, men idag körde jag 40 min....först 20 i nedre delen av magen....och sen 20  i övre delen av magen! Nå man får väl se om det gör nån skillnad!! Fast det "döda" hänget blir man nog aldrig av med! :-D

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan och för en gångs skull kolla lite på TV. Jag har blivit så dålig på det där med TV, tycker det är jobbigt. Men jag gör ett försök!!

God Kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan du inte ha på fläskdarret när du prommenerar?
Påsen som jag alltid glömmer hänger nu på Willes krok. Jag ska på datakurs i dag mellan ett och fem...jag kanske blir expert...

2006-03-22 @ 07:32:44
Postat av: Sussi

Funderade på d där m loppis.. Ingen ide att jag kommer förbi - d är ju mest mina gamla saker.. Jag kanske ångrar mig å köper tillbaka skräpet =D moahahaha!!!
Skämt åsido - lägg benen på ryggen allihopa och SKYNDA ATT FYNDA! Mycket bra attiraljer för alla sorter! Handla nu ordentligt så barnen får en säng att sova i på resan! Många bäckar små...

2006-03-22 @ 09:45:33
Postat av: Anki

Fläskdarr låter häftigt.

2006-03-22 @ 17:00:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anki

Vad har sussi för bloggadress?

2006-03-22 @ 17:06:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

VAD är fläskdarr för nåt?????

2006-03-23 @ 16:47:59
Postat av: Nina

Och jag borde ha flera fläskdarr apparater.lite överallt på mig. Låter häftigt, och nog är det säkert så att det känns i musklerna.

2006-03-24 @ 19:32:01
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Lycka till m försäljningen imorrn!

2006-03-24 @ 19:40:03
Postat av: vivi

Hej!

Hittar ju många "kändisar" när man surfar runt istället för att lägga huvet på kudden o sova. (min yngsta har inte vett att sova på mornarna utan vaknar före tuppen så det är uppstigning var å varannan dag före 5....)

Tänkte bara skriva ett litet Hej, hoppas allt är bra med dej å de dina!

Kram //Vivi

2006-03-24 @ 22:59:28
Postat av: vivi

Hej!

Hittar ju många "kändisar" när man surfar runt istället för att lägga huvet på kudden o sova. (min yngsta har inte vett att sova på mornarna utan vaknar före tuppen så det är uppstigning var å varannan dag före 5....)

Tänkte bara skriva ett litet Hej, hoppas allt är bra med dej å de dina!

Kram //Vivi

2006-03-24 @ 22:59:28
Postat av: eira

hade varit kul och komma och fynda på Loppis, men kankse inte så lämpligt med denna mag-sjuka i bagaget...

2006-03-25 @ 06:44:08
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: elli

Jag hade faktiskt helt glömt bort loppiset. Hade ju tänkt donera lite saker. Hm...

2006-03-25 @ 15:12:51
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker