Sjukstuga!

Är hemma med Wille idag. Nu snorar ögonen som tusan påhonom, och de är så röda. Han får nästan alltid ögoninflamation när han är förkyld!

Annars är han relativt pigg! Kräver och kräver en massa! Dessa himla TV-spel, när man inte fattar nåt. Han håller på med att bygga en bana i ett skateboard spel! Och så ska han ha hjälp med detta, fast att han kan mer än mig! Men jag får till och från kommentaren: - Mamma!! Du fattar ju inte nåt!!! :-D

Nåja, han börjar oxå komma i det stadiet när han kan mer än morsan! Fast jag kommer nog inte att hamna så lågt somfarsan! Han fattar minsann inte nåt!!! :-D

Sitter här med Wille och låtsas ha en massa att göra på datorn och TV-spelet.
Jag har nämligen en stor hög med tvätt som väntar på att bli vikt! Usch, det ärdet värsta jag vet! Vika tvätt!
Tvätta den gårbra, men sen att få det in i garderoben, det är inte kul!

Ska gå och laga lite lunch åtoss!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sussi

samma här - m spel å tvätt! Fattar aaaaaldrig nåt, å är så ointresserad!!! Tvättar åxå för tillfället!Tvättar, viker, tvättar, viker å ändå minskar aldrig högen! Vad kan d bero på...

2006-03-13 @ 11:12:06
Postat av: Kajsa

Kul att ni har samma arbetsglädje vad gäller tvätt...

2006-03-13 @ 11:20:09
Postat av: Nina

och jag har en tvätthög som väntar på mig......jag hade hoppats på att "någon" skulle ha vikt alla tvätt som jag tvättade innan helgen medans jag och emmy var borta några dagar....men icke...så jag måste också fixa det idag, tar en paus från lits kol grejs där jag söker böcker jag skall ha, men får inte tag i dem...så då tänkt jag ta itu med tvätten en sväng.

Det kanske är måndags sysselsättning att vika tvätt.....

2006-03-13 @ 11:24:49
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: sussi

Allmänt för denna "någon" är att dom inte vet att tvätten finns... Alltså på annat ställe än i garderoben - färdigvikt!

2006-03-13 @ 11:41:59
Postat av: elli

Flickor flickor!!! Hårdrock på cd:n och så går det lätt som en plätt av vika tvätt!!!

2006-03-13 @ 19:06:12
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker