...................

Vet inte vad jag skriva för rubrik. Jag ids inte skriva "Äntligen Fredag!", fast att jag tycker att det är jätteskönt!!

Veckan har varit jätte tröttsam. Har varit så trött när jag kommit hem, så hushållet ser ut som f....n. Har inte orkat bry mig. En kväll somnade jag redan vid åtta snåret. Ikväll ska försöka röja lite grann.

Imorgon kommer "Faster & Ester" och fammo & faffa och firar båda pojkarna. Faster & Ester är Eva och Tony.
När Mattias var liten så blandade han ofta ihop min faster Ester med Faster Eva och Tony. Så de heter efter det Faster och Ester!!! :-)

Nå iaf, när dom kommer så känner man att det måste se städat ut hemma. Dom har alltid så perfekt!!! Men det blir bara en snabb röjning av huset!

Ikväll tänkte vi väl gå på teater!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja jag fick meddelande att de är framme...
Man ligger väl på topp=D

2006-02-17 @ 19:18:22
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Vist var dom duktiga på teatern? Jag ska dit ikväll igen och hjälpa till, vi har ju föreställning kl 18,oo igen...
Du ska städa efteråt när alla gästerna har dragit!

2006-02-18 @ 12:39:59
Postat av: elli

Men vist var det kallt på teatern? Jag hade en maraton dag på jobbet i går och i torsdags. Halv 8 på morron till halv 8 på kvällen. SUCK!!!!

2006-02-18 @ 16:09:11
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker