Bäst i Sverige!!!!

Oj oj oj, vi har varit på världens konsert!

Kulturskolan och T-school band hade konsert på Folkan ikväll!
Och jag måste säga att vi har den bästa kulturskolan i heeeela Sverige! Det var ett sånt ös, så jag vet inte om jag har varit på nåt bättre nånsin!

Alla som uppträdde var helt otroligt bra! Jag hittar inga ord för hur bra det var! Fast jag tycker att Mattias var bäst, så klart!!! :-)

Synd bara att det inte har annonserats om detta. Eller jag har då inte sett nån annons om det. Jag sökte på Kommunens hemsidor, Evenemang i Norrbotten m.m. Men inte enda notis om denna konsert. Tänkte att det måste ju stå nånstans eftersom det är kulturveckan. Allt annat fanns det info, tråkiga föreläsningar m.m.....................!

Till slut hittade jag på Haparanda Teaterföreningens hemsida att det skulle vara konsert ikväll!!!
Tycker det är väldigt dåligt att inte Kommunen (Kulturskolan) tex annonserar om evenemangen under kulturveckan!!

Nå iaf!!! Vi är bäst i Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: aegnes

jag håller fullständigt med föregående talare fast dennis var bäst!!=)

2006-02-20 @ 21:36:37
Postat av: Anki

Jag tror nog att vår Mattias är bäst iallafall på elgitarr. Så det så...

2006-02-21 @ 18:25:08
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker