Söndaaag..........

Jaha, så gick denna helgen oxå. Vips så var den över. Håller verkligen med Elli att det känns som att helgerna bara blir kortare o kortare.

Igår var vi som sagt hos Granviks, det var jättetrevligt. Fast att jag bara drack Vischy vatten. Jag tror att Jannarna och Åke har varit ganska möra idag, det gick ju nästan en hel flaska whiskey för dom.

Idag vaknade jag kl. 09,00, helt otroligt att jag fick sova så länge. Var vrålhungrig, gick ner o kokade te och så satt vi åt mackor med te, jag o pojkarna. Det är väldigt sällan som jag kan äta frukost, det brukar oftast bara bli kaffe till frukost.

Lite senare på förmiddan for jag, wille, mommo o moffa och traskade i skogen. Moffa visade sin skog åt oss. Så det blev en ganska lång promenad, och blöt om fötterna blev man! Sen hamnade vi till slut på elljusspåret, och då tyckte wille att vi skulle vila en stund vid vindskyddet. MEN, det blev inte mycket till vila för wille. Han satte igång o började såga ved, han var helt slut efter det.

När vi kom hem käkade vi lite lunch, och då ringde Lena H och undrade om vi kunden ta ridlektionen lite tidigare. Så kl. två var jag där och kämpade. :-)
Och jag menar kämpade, hon kör verkligen hårt med mig! Men det är jätteroligt!!

Och så har vi givetvis hunnit vara till moffa och gratta på farsdag, och mumsa i oss en massa tårta.

Så, en liten resumé om denna söndag!

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: eira

Låter som en bra och behaglig söndag! Nu återstår en måndag imorgon....*suck*

2005-11-13 @ 21:50:03
Postat av: kajsa

Verkligen en härlig söndag!!! jag tror att Janne vart förvånad när jag visade kvarskatten i flaskan...hoppsan drack vi så mkt? Han har vart lite låg i dag, inga skogspromenader där inte...

2005-11-13 @ 22:34:04
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Häxan1

Nu måste DU, IGEN, hjälpa MAMMA!
HUR får domdär storleken på BOKSTÄVER på BLOGGET?
Har så lätt O läsa.
Jag tror, att jag behöver nya glasögon, har så svårt, att läsa små tekst!

2005-11-14 @ 07:09:55
Postat av: Anki

Hoppas du haft en underbar måndag också!

2005-11-14 @ 20:13:58
Postat av: elli

Söndan gick och måndan kom, var var du när du inte var på dambadet???

2005-11-14 @ 20:19:30
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Häxan1

Du åxå, söndagen, har gått!

2005-11-14 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker