Vår eller?

Hejsan, ett tag sen sist.
Håller inte till så mycket längre här i bloggvärlden. Jag har gått och blivit en facebookare istället.

Men tänkte att jag skriver ett litet inlägg...men tar sedan vårlov från bloggeriet.

Här i huset har det hänt en hel del.
2 nya familjemedlemmar har vi. Dom flyttade in båda två på samma helg för ett par veckor sedan.

Den första är en Toyota Avensis.....en finfin bil. Ett lite bättre begagnad bil. Vi har aldrig haft nån bättre begagnad, men nu har vi en som är en -06:a och har bara gått drygt 4000 mil.

Pärlan Golfen såldes i veckan. Den for hela vägen till Ryssland. :)

Den andra familjemedlemmen är denna vackra varelse....eller snarare KROKODILEN!!!!!!





Arven heter hon.

Puh, säger jag bara. Det är ju en älghund, och ni vet hur älghundar låter. Busig som tusan, det går inte att gosa med henne....då blir hon en krokodil!! :)
Man får passa på o gosa när hon sover och är riktigt trött.

Tur att det inte är min hund. :)
Janne har varit pappaledig i 2 veckor. Och det har varit uppstigning varje morgon.....senast kl 05,30!!!!

Det har även gått förvånansvärt bra med Ella oxå. Fast hon vägrar leka med Arven.
Arven tänker nog lite "Häxansurtant" om henne. Och jag tror att jag oxå är Häxansurtant, för jag säger ju bara åt henne hela tiden!! =D

Nå niin....thats it!!

Vi hörs kanske till sommaren.

Ni hittar mig annars på Facebook!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Arven är ju så söt=9 Och snäll. I allafall när vi var till er. Ps. din mösssa är klar.

2009-04-17 @ 19:52:57
URL: http://anki.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Men så söt hon är!!!! Kommer förbi och tittar nån dag under helgen. Du skall åxå få kläderna som du beställt.Lydia sa att Wille minsann kom hit och hämtade henne och så for dom hem till er och kollade på Arven!

2009-04-17 @ 21:08:08
Postat av: elli

Jag fattar mej inte riktigt påfacebook. Utan jag klickar på än det ena och än det andra. Men så mycket har jag fattat att man bör nog sitta ofta vid datorn för att ha nån behållning av det. Därför ska jag gå ut från det. Kram

2009-04-17 @ 21:29:16
Postat av: mamma

Moffa FATTAR inte nått på Facebook, har den öppen, att Han kan läsa på den.

PS: ta arven hit, så få pettson LEKA med honnom;-)

2009-04-18 @ 09:32:26
Postat av: Lena Pesula

Hallå där.

Hoppas middagen blev bra och att inte killarna dog innan de fick maten i magen.



Kul det där med bloggandet. Jag är också mer i fisboken ;-)

2009-04-21 @ 21:01:35
Postat av: elli

Konstaterade att face bokk var kul så jag måste fortsätta!

2009-04-25 @ 08:36:06
Postat av: catharina

Jag tänkte att nu kan ban göra både face och blogg, känns som att det är rätt tid...vi lär väl synas på bägge ställena :-)

2009-09-15 @ 22:51:14
URL: http://catharina63.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker