Ojoj!! Med fortsättning!

Vilken lördag vi hade!! Började med att vi gick på Waldorf och käkade gott. Testade på Japansk mat och det var himla gott. Sen var vi lite kulturella, det var ju kulturnatt och öppet hus på Kulturens Hus. Jättefint var det där!
Därefter begav vi oss på en bar och tog nåt att dricka och sen iväg till kvällens höjdpunkt!!

Vi hade ju köpt de billigaste biljetterna så våra platser var på läktarna längst bak....nästan. Vi hamnade bland en drös med tanter som blängde på oss när vi sjöng med i låtarna. Nere på "isen" satt de som hade bokat bord och ätit fin middag och betalat dyra pengar för de biljetterna.

När vi satt där uppe så ser  vi att folk går in o ut från isen och att det inte finns nån vakt där. Så vad gör vi då?? SÅKLART så trippar vi ner från läktaren och in på isen och hamnar LÄNGST FRAM vid scen!!!
Där framme stod vi resten av kvällen och diggade och skrattade. Jag har träningsvärk i magen av allt skrattande. Det var inte så värst mycket sång o musik....men HUMOR hur mycket som helst. OJ vad det var kul!! SKITBRA var det. Efter Mikarl, Kjell & Martin fick vi vänta över en halvtimme innan Måns dök upp. Han körde sin hits och som om det var planerat så gick brandlarmet. Jag kan slå vad om att det var uppgjort. Bara för att vi inte skulle börja ropa  "en gång till"....för Måns har väl inte så många låtar  i sin samling.

Ja då var det bara o gå ut. Vi gick genom en sidodörr och var bara några stycken som stod där. Det var en typ som ställde sig brevid mig och då säger Berit: Titta vem som står brevid dig. Och det var ju Mikael Tornving!! Hahaha....jag hälsade på honom och fick en autograf!! Hann surra några ord med honom!! Det var ganska häftigt!!

Sen kom Kjell ut....men fy vilken stöddig typ. Det var några andra som försökte få autograf av honom men han bara nonchalerade dom!!


Nä....nu är det ett himla tjat här. Jag fortsätter skriva lite senare. Vi hörs igen, jag har så mycket att skriva om!!

Ps. Hälsar DiscoCrew välkommen till min blogg!! Wille hälsar oxå!!


Såja, har nu en lugn stund för att kunna fortsätta skriva. Bara jag nu kommer ihåg allt jag tänkte skriva om tidigare!

Efter att vi hade varit på showen drog vi vidare in mot stan. Där gick vi på några krogar. Vi var även danssugna och for på Olivers men det var såååå mycket glassplitter på dansgolvet  så det gick inte att dansa där. När vi kom ut fick man stå och "dra" skorna mot trottoaren för att få bort allt splitter!
Så när det inte blev nå dans så for vi o käkade och åkte sen hem!! Och tur var väl det....klockan var 03,30!! Kors i taket, jag som annars brukar bli sååå trött och åka hem vid 12 snåret!


Nu blir det avbrott igen. Är det ens meningen att jag överhuvudtaget ska få skriva mitt inlägg färdigt eller??

Ha det...få se om jag skriver färdigt ikväll eller imorrn!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Låter som en mycket lyckad lördagkväll!

2007-09-10 @ 15:48:01
Postat av: Kajsa

Jag säger bara..Costa del sol...
En del kändisar har nog lite svårt med ödmjukheten!
Vad kul att ni haft en sån lyckad kväll och tack för att jag fick vara med i några minuter... vem är Disco crew?

2007-09-10 @ 15:58:28
Postat av: joannah

å jag som trodde att kjell var en super trevlig människa!

2007-09-10 @ 16:15:47
Postat av: Anki

Kom ihåg att du inte får tvätta handen=)
Jag har inte heller tvättat på flera år.

2007-09-10 @ 18:46:28
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Maria

Jag hade också tänkt åka och se på detta men jag backade ur när jag hörde att Kjell Bergqvist skulle vara med.. om han tycker jag INTE! Hoppas att ni hade skitkul :)

2007-09-10 @ 19:38:58
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: sussi

Men du - ingen bild av dig å Micke :D!??
*avis*
Låert som en toppenkväll!!
Vi ses på ons kväll ;)
kram

2007-09-10 @ 20:48:46
Postat av: Kajsa

Varför var det glassplitter på golvet? Sov du hos Berit?

2007-09-11 @ 07:48:21
Postat av: Katja

Vi var å uppe på läktaren förra året, vilken tur att ni kom in på isen!!

2007-09-11 @ 10:29:33
Postat av: morsan

ska du komma ikväll, till DAMGYMNASTIK? KL 18,00

2007-09-12 @ 10:56:42
Postat av: kerstin

låter som en kul kväll.

2007-09-12 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker