Nästan 1 miljon

JA!! Eira!! Wille vann nästan 1 miljon igen. Det blev hela 25 kr...inte illa!!

Wille fick smak för lotter hos Fammo. Han köpte 1 Sverige lott och hade två st 1 miljons symboler. Han var såååå lycklig att han nästan vann 1 miljon....wow!!!! :D
Så igår när vi var på maxi så skulle han istället för en dricka köpa en lott....så då fick han köpa en trisslott. Han hade tur och vann 25 kr.

Idag har jag börjat prismärka grejerna jag ska sälja på loppis. Jag tycker det är jättesvårt....jag bryr mig egentligen inte om att få mycket pengar....jag vill bli av med "skiten". Så det blir i princip att skänka bort sakerna....hoppas jag....så jag inte tar överpris!

Nä, nu ska jag se på nyheterna om Ekfors o Karungi Skola!!

Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja men du ser, snart har du en son som är miljonär å kan försörja morsan!! =D Funderar starkt på komma å kika på er loppis, inte för att jag behöver eller har plats för nått men......

2007-09-25 @ 19:53:11
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Precis så kan jag åxå känna när jag skrapat fram två miljoner...Hans tur kommer nog snart!

2007-09-25 @ 20:59:06
Postat av: Katja

Storvinsten kanske kommer snart!

2007-09-26 @ 08:12:28
Postat av: morsan

hoppas Wille vinner, då har jag KANSKE möjlighet, att DELA VINSTEN?

2007-09-26 @ 09:37:32
Postat av: Emma

Jag tänker också så att jag lägger ett lågt pris bara jag blir av me "skiten" sen om man skulle råka gå med plus är det bara positivt :-)

2007-09-26 @ 10:38:30
Postat av: Ulle

Ja, vitsen med loppis är ju att bli av med grejerna, sedan är det bara en bonus om man får en slant.

2007-09-26 @ 11:25:42
Postat av: Linda

Jag kommer o kollar vad ni säljer för nått!

2007-09-26 @ 15:30:48
Postat av: Anki

Moster håller tummarna att han inom snar framtid blir miljonär=)
För vi är ju "bästa" kompisar (tror jag)
Lycka till med försäljningen och helst fruktfatet *grrrrr*

2007-09-26 @ 19:43:16
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Tommy


Det finns en gräns, där du inte tror att verkligheten kan hjälpa dig, när folk alltid är otrevliga i kön i din affär, det regnar när du vill ha sol, när batteriet är slut i bilen och I-poden samtidigt, du får punktering i snöstorm, på två däck samtidigt, lyxproblem, jag vet, men står man där med oladdat batteri blir man glad om någon uppenbarar sig som en fe i natten?
Du har levt i ett musikaliskt mörker, all möjlig musik har visserligen passerat mellan fingertopparna men inte på riktigt? jag har sökt, letat, frågat i skivaffärer, på olika forum på nätet men inget har lyckats.
Den där låten som klamrat sig fast i hjärnan (klamrat är fel ord, det låter som om den var på väg att falla) låten har suttit lika stadigt som grunden till Stadshuset i Stockholm, tänk så konstigt, jag googlade ?jag älskar far och mor och mina röda skor? (prova själva!) och tänka sig, någon Anki har det i sin blogg!
Jag skriver en kommentar och det visar sig att hennes syster Annika har låten!
Någon dag senare får jag för första gången på runt 15-20 år höra låten!
Fantastiskt!
Så tack, Anki, tänk vilken tillfällighet att låten råkar nämnas på din blogg.
Tack Annika, som hade låten och tog sig tid att skicka den till mig.
Slutligen tack till andra som har engagerat sig, kommit med låtförslag, som visserligen inte varit rätt, men som värmer i hjärtat när helt okända människor vill hjälpa en stackars låtletare.
Det är som Trissreklamen på TV:
Plötsligt händer det!
Mvh,
Tommy.

2007-09-26 @ 20:45:48
Postat av: eira

Grattis till Wille som nästan vann miljoner!!!!! Nästa lott kan vara just DEN lotten!

2007-09-27 @ 08:14:40
Postat av: Nina

Men hoppas nu att Wille får storkovan !!

2007-09-28 @ 07:50:36
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: sussi

Tusen tack för idag :)!!

2007-09-29 @ 18:55:02
Postat av: Kajsa

Ska komma hem till dej och fynda brallor!

2007-09-29 @ 19:26:20
Postat av: kajsa

...och fråga om en mkt viktig sak som du kanske kan hjälpa oss(Mej och Ankki) med!

2007-09-30 @ 20:06:26
Postat av: Ulle

Tack för besöket ikväll. Det var superkul att du kom.
Förresten blir det även en stor vippskål till alla gäster, så när ska jag komma till dig på demo?

2007-09-30 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker