Lasse dubbeltre!!

Wille har gått i några veckor och nynnat på en låt....han sjunger Lasse Dubbeltre!! Det var när han varit o doffdoffat med Jussa och spanat på brudar som han hade hört den låten.
Igår kom jag äntligen ihåg att be Moster fråga utav Jussa vad det är för låt "Lasse dubbeltre"! Det visade sig vara "Lasse W" som sjungs av DiscoCrew....verkar vara inte allt för kända som gjort den som en rolig grej!! Så halvsju i morse DOFFDOFFADE vi här och diggade till Lasse W.
Försökt hitta den på nätet så ni skulle kunna lyssna på den....men hittar den inte.

Nåja, vi diggade inte bara till Lasse W....det blev doffdoff på hög nivå till "Fågeln Roger". Men den tycker jag är sorglig....stackars Roger.


Ja, annars då! Här händer inte mycket. Janne har vi inte sett sen i söndags. Han jagar älg i Keräs.
Wille sover som en stock uppe i sitt rum. JAG kan INTE sova. Jag ligger ju helt ensam här nere nu....förutom Ella då. Men det är ju så tyst. Ingen Wille eller Janne som snarkar brevid!! Huvva vad jag har sovit dåligt!! Sen när klockan ringer då känns det precis som att jag just har somnat!!

Rensningen till Loppisen ligger på is just nu. Måste ju hejda mig lite. Tar det sen när loppisen närmar sig. Jag har lyckats ordna i bodan så en del får plats där och en del i skrubben på vindan.  Så nu är det inte såååå stökigt längre i Willes rum.

Nu ska jag gå och se till Mattias. Han har haft ont i halsen sen förra veckan och nu när han kom hem så hade han feber.  Men det är klart....när man envisas med att gå i huvtröja bara!! Eller egentligen kanske inte....verkar vara många som har ont i halsen, så det är nog nåt som går runt just nu!


Ni ska ha en ypperligt Trevlig Kväll!!!

JUST JA!!! Glöm INTE....IDOL börjar ikväll!! Äntligen nåt sevärt på TV:n!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kasper började snora nu i kväll så nog är det nåt som går alltid! Trist att vara ensam...du kanske skulle ta och spela in lite snarkskivor...:=)

2007-09-04 @ 22:05:50
Postat av: kerstin

Här är det oxå förkylning på gång.

2007-09-04 @ 22:09:29
Postat av: eira

Här har Samppa varit sjuk och hemma i tre dagar - hostar förskräckligt! Nåja..imorgon får han snällt fara till skolan igen.

2007-09-05 @ 07:04:55
Postat av: morsan

Ikväll, börjar DAMGYMNASTIK i K-G hallen klockan 18,00

2007-09-05 @ 10:58:24
Postat av: Ulle

Digga på...

2007-09-05 @ 13:30:17
Postat av: Katja

Niko har oxå varit snorig, och jag känner själv att jag har lite ont i halsen.

2007-09-05 @ 14:22:55
Postat av: elli

Killarna med gitarrerna igår var ju jättebra på idol.

2007-09-05 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker