Igår..

..hann jag inte ens starta datorn. Det var styckning o frysning av älgkött. En del kött blev det. Jag brukar annars inte ta reda på soppkött men nu gjorde vi det. Det är ju så gott med köttsoppa. Tänkte att nu ska jag ta mig tid att göra det nån gång.


Jag fick se en ganska sorglig syn en dag på bussen. En "gammal" arbetskollega, som jag jobbat med på mitt förra jobb, har det verkligen gått utgör med....verkar det som.
Han åkte med samma buss som mig. Satt i sin egen lilla värld och spelade luftgitarr och var ganska så berusad.
Det var inte kul att se. :(

Annars då? jaaa....i början av veckan hade jag massor med ideér om vad jag skulle skriva om. Men nu är det som bortblåst. Är kanske bloggtorka på gång.

Jag hade tänkt publicera lite bilder från i lördags, men de jag tagit är bara svisch bilder. Kameran i min nya mobil är så seg....så innan den hade tagit själva bilden så hade personerna redan hunnit flytta på sig. Men ni kan ju få se lite svisch bilder om ni vill!! :D

image80

image81

image82

Hahaha....inte enda bild blev bra!!!

Killen här nere var en som sjöng emellanåt....när "kändisarna" tog paus. Han var ruskigt bra....nästan så att man kan säga: Stenmark o Måns...släng er "nånstans".

image83

Äsch, nu vet jag inte vad jag skriva. Ha en gó kväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Visst är det sorgligt att se en människa man känner/har känt så nergången...jag undrar ibland om det är lätt att bli det. Du måste komma och se hur fint Lydia har i sitt rum!

2007-09-13 @ 06:41:39
Postat av: joannah

igår när jag åkte kvart i 1 från karungi med bussen så var maskinen ännu inte lagad, alltså en gratis resa igen, jag misstänker att det har vart likadant för dig ett par dar =)

2007-09-13 @ 08:01:41
Postat av: Katja

Det är inte roligt att se nån man känner på det viset.:(

2007-09-13 @ 08:05:37
Postat av: Vivi

Huvva, ja ibland funderar man på VARFÖR en del slänger bort sina liv.....
Hm, börjar smått längta till nästa helg å ladies night i globen =))

2007-09-13 @ 12:36:45
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anki

Har ju likadan kamera i mobilen, blir bara svischbilder när de inte kan stå stilla=)

2007-09-13 @ 17:33:06
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

ja, ja, FINA kameror, Du å Anki har, men INGA fina bilder ;-)

2007-09-13 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker