Helg!!

Ja, då var det äntligen lördag! Skulle ta sovmorgon, vaknade 07,45 inte såå illa.....som en klocka. Under helgerna har det blivit att jag vaknar just 07,45. Det är iaf bättre än 06,15 som det vart tidigare.

Idag har jag tänkt starta med lite höststädning. Det känns som att jag har lite inspiration för det. Men hur långt det räcker...det återstår att se. Gjorde iaf bort det värsta igår....dasset. Grovskrubbning av dasset är så tråkigt. Men nu är det gjort!!

Wille ska iväg på äventyr idag. Han o Rasmus ska till H & M och ha myshelg och sova över där. Wille ser så fram emot det. Och jag får inte följa med, har Wille bestämt!! :D
Fast det här är bra träning för Wille.....och för mamma!!

Fast det är ju inte så farligt längre. Sedan Wille flyttade upp på vindan så har han sovit varenda natt där. Jag hade svårt de första nätterna men nu går det bra!

Nä, nu ska jag börja i nåt hörn så man blir klar nångång. Och få se vad man hittar på ikväll när lillen är borta. Jaaa, hemma måste man ju vara...ifall att....ni vet....!

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Här blev det inte heller någon sovmorgon. Väcktes av Sussis skönsång i telefon...
Potatis står på schemat idag, fast jag inte ens äter dem.

2007-09-22 @ 08:41:02
Postat av: eira

Åh vad roligt m äventyr för Wille!!
Ha en bra lördag och städa inte ihjäl dig!

2007-09-22 @ 08:46:36
Postat av: kajsa

Vad spännande för Wille! Tur ni bor så nära varandra om det skulle knipa...I kväll blir det Svensson svensson...och Babben efteråt...myspys framför tv:n! Vad ska du göra i kväll?

2007-09-22 @ 08:53:02
Postat av: Kajsa

Då kanske jag ringer....

2007-09-22 @ 10:09:57
Postat av: Anki

Stackars dej=)
Wille har ju blivit en stor kille nu, han klarar sig utan mamma (ibland)
Kom o hälsa på mig

2007-09-22 @ 10:41:17
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Maria

Jag minns när min prinsessa som borta första gången. Hemskt - för mamma! Som tur var fick hon hemlängtan så jag fick åka och hämta henne :)

2007-09-22 @ 13:57:01
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Katja

Skulle å sova länge, vaknade 6.30 :)

2007-09-22 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker